Labels

Tuesday, October 30, 2012

29-10-2012 Steve Beckow Sedona Deel 1



Steve Beckow: Achter de Schermen, na de eerste Conferentie, Deel I
29 okt. 2012     



De eerste conferentie is voorbij en ik ben heel overtuigd met zeggen dat zeker niemand van ons vooraan wilde dat die zou ophouden. Ik wil graag commentaar geven over zoals het leek dat het gedaan werd maar ik kan dat alleen maar bespreken vanuit een 3D gezichtspunt.


Aartsengel Michaël zal volgende maandag meer hebben te zeggen vanuit een veel hogere uitkijkpunt (deze maandag – vandaag, rusten we, ontmoeten elkaar, enz)

Twee vermoeide maar
tevreden conferentiesprekers
 (Mike en Steve) 
Wij bedanken jullie dat we de eerste conferentie niet hoefden te verslaan maar in plaats daarvan kozen voor een live-streaming (live verslag) van de tweede. Ik weet niet zeker of ik dat zelf had kunnen doen, de conferentie bijwonen en het ’s nachts allemaal noteren, gegeven hoe vermoeid ik was aan het eind van de dag en aan het eind van die eerste conferentie. Het is niet de beste regeling misschien maar het was een onverwacht resultaat. 

Ik laat hier commentaar plaatsen open zodat deelnemers van de conferentie hun perspectief erbij kunnen zetten. Maar, zoals we vroegen – zullen we allemaal de verwachting van degenen die de tweede conferentie of de liveststream zullen bijwonen, niet ruïneren door de inhoud van een conferentieschema of van de sprekers weg te geven.

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken. Ik weet niet eens hoe het was voor de andere sprekers. 

In dit deel van mijn samenvatting  wil ik me graag richten op de presentatoren en de groep.

Zien hoe een kundig en sensitieve bemanning vooraan stond had een bezielend effect op me. Ik kende Mike Quinsey niet echt persoonlijk of Suzy Ward of Blossom Goodchild  noch heb ik hen ook op een conferentie horen spreken . Mike is echt een “witte ridder” en een heer en Suzy is een hele harde werker en een zeer betrokken individu. 

En Blossom kan alleen maar worden beschreven als een geweldig verheffende “trouper”(ervaren collega) of acteur (we werden feitelijk getrakteerd op haar doen/handelen) en haar White Cloud, van wie ik nog niet eerder hoorde, is een wijze en medelevende gids. 

Ik ken Linda al goed, zelfs al hadden we elkaar niet ontmoet (winny: ik denk dat het allemaal per foon en skype is geweest, al die channelingen met/via haar en Steve) Maar ik was blij dat de conferentie Linda net zo zou leren kennen als ik dat deed. Maar ik had nooit totaal Stephen, Graham, Dave, Sierra, en Geoff de maat genomen. Ik kreeg helemaal te zien wat een groot en veelvoudig getalenteerd team ze zijn en ik ben klaar om het werk tegemoet te zien dat gaat komen, als lid van dat team. Ik zou een oorlog met dit team kunnen vechten. 

Met een Regel van Vier, die rekening houdt met mijn wensen en niet-willen en jullie wensen en niet-willen, kan ik niet voor jullie spreken. Maar ik kan alleen voor mij spreken door te zeggen dat ik weet dat we het werk klaren – vanuit ons gezichtspunt.

Door Stephen lachte ik me dood door zijn vermogen om de pil te laten slikken door zijn vertoon van zwier en humor. Graham is een soort van zeer-ontwikkelde man als ik echt ooit heb ontmoet. Sierra heeft het voorkomen van een Amazone en vertelde ons zaken (meest achter de schermen) die zo ver buiten mijn eigen perspectief lagen dat ik er nog duizelig van ben en het moet verwerken. En Geoff gaf me het perspectief op mijn levensreis die me enorm hielp en met een joviale humor die ik van te voren niet in hem had gezien.

De echte verrassing van de conferentie was de 19 jaar oude Wes Annac. Zijn zoontje was ziek geworden en hij kon zelf niet bij de conferentie zijn dus sprak hij tegen ons via Skype. 

Hij sprak ongeveer een uur en beantwoordde toen vragen  en ik heb nog nooit eerder iemand een meer substantieel gesprek voor de vuist weg  horen geven  over wat er nu aan het gebeuren is en wat er later zal gebeuren, dan Wes. Als dat mijn praatje was, dan zou ik dat als een mijlpaal in mijn leven zien. 

Wes doet zijn werk vanuit een positie van geen geld hebben voor zichzelf of om de familie te voeden dus de conferentie ging hem spontaan voorbij. Ik denk dat ik juist ben te zeggen dat er diverse duizenden dollars zijn opgehaald dus kan Wes zich wat ontspannen en serieus zijn werk doen van nu af tot aan de Ascentie.

Nu is het 07:45 uur en ik heb een vergadering in het hotel om 8 uur. Dus ik laat dit nu los en ga later verder. 

Later hoop ik verder te vertellen wat er leek omhoog te komen voor de conferentie als groep. Maar jullie kunnen ook je commentaar hier zetten als je een deelnemer was. Het spijt me dat ik nog geen foto’s heb van de conferentie maar die komen nog wel.

Sommige mensen hebben ook foto’s op film van ruimtetoestellen die zich lieten zien toen die  eenmaal gezien werden maar die niet met het naakte oog konden worden gezien. Heel veel orbs  (lichtbollen.w.) natuurlijk. Maar dat maakte de conferentie de conferentie niet. Voor mij was dit wat van binnen bij me gebeurde.

Stephen Cook:  Even een herinnering voor alle conferentie bij-woners die misschien hun commentaar hier neerzetten – onthul niet de dagelijkse sprekers, hun schema’s of de inhoud van de gesprekken zodat degenen die de tweede conferentie in Sedona gaan meemaken nog kunnen genieten – en zij die de livestream zien – nog van de verrassingen kunnen genieten en dat gevoel hebben om van op het moment te zijn van het NU.  Dank jullie / ik houd van jullie allemaal !!!!  



Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html