Labels

Sunday, May 3, 2015

Nederlands -- Ashtar On The Road Teleconference - April 28, 2015

 



De Boeddha: “Sereenheid is het KENNEN van Vrede!”
      
Ashtar On The Road Teleconference - April 28, 2015

“Ik begroet jullie in het Licht van de Stralenden die we Allen Zijn, want ik ben degene die jullie kennen als de Boeddha. En ik sta bekend om mijn straling. En de straling komt uit mijn eigen Hart, vanuit het Licht erin. En ik nodig het Licht van Liefde constant uit om in mijn wezen te komen, om die meer vol te vullen!
“Ik heb vele, vele portalen – minstens wordt ik zo afgebeeld, als je kijkt naar de spiralen op mijn hoofd. Dat zijn portalen van energie en die zijn geopend. Ik houd ze zo, dus kan ik zelfs nog meer Licht binnen brengen en dat doorzenden. Het is helemaal geen ‘een-weg’ doorgeving of ontvangst. Het is beide. Ik ontvang en zend voortdurend!
Toen ik mijn leven leefde begon ik wat jullie misschien noemen een gewoon mens of sterfelijke, maar ik werd ver-LICHT. Ik zocht een hoger pad en ik vond dat! En nu nodig ik jullie allen uit om door te gaan met mij langs het Pad van Licht. Ik breng naar de Valley* (het Dal) niet alleen mijzelf, maar een geheel legioen van Licht Dragers, Meesters, zelfs mensen mee die weten dat ze gewoon meer zijn dan het lichaam. Ze weten dat ze voertuigen zijn met een Hart dat volledig in staat is om te ontvangen en zich nog meer uit te breiden in Licht en Liefde!


En zij delen deze Liefde vrijelijk, omdat dat hun missie is. En het is een heilige missie, en een sacred en goddelijke missie.

“En het is een missie van wie de tijd is gekomen om in jullie Wereld die te omhelzen en er naar te handelen, en op elke mogelijke wijze uit te drukken, door iedereen die op Planeet Aarde leeft! En zij daar beneden voegen zich erbij en zij daarboven voegen zich erbij. We zijn een Grootse Compagnie inderdaad!!! En we eren en danken jullie om er voor te kiezen – ja, er voor te kiezen – om in dit Gezelschap te zijn. En dat is. heel zeker, een  geval om te vieren!

Nu vraag ik jullie om te denken over wat je voelt als je jezelf op dit Pad van Licht brengt, als je jezelf toestaat om je totaal te openen om Liefde te ontvangen en die in jullie Wezen te voelen. Ik wordt gekend door kalmte en nadenkende contemplatie als meditatie die in niets, of nergens in gaat. En toch is die alles en overal! We verbinden ons met dat wat jullie Hemel noemen. En ik jubel, ik verheug me, ik dans in mijn Hart met Liefde, zelfs als mijn Houding misschien meer kalm en sereen schijnt te zijn.

Sereenheid is een staat van zijn dat gebaseerd is op Liefde. Sereenheid is een viering en die kan gevierd worden met muziek en andere vormen van genot. Maar het is de sereenheid die komt door te weten dat alles goed is overal in jullie Koninkrijk. Het is de Vrede die Voorbijgaat aan alle Begrip, zoals Ashtar heeft gezegd. Het is een vreugdevol gevoel. En toch is die stil, omdat jullie weten dat als je je sereen voelt – vredig en rustig – je weet dat je al een plek bereikt hebt waar niet alleen geen vrees is, maar er is absolute Vrede door heel je wezen. En jullie weten dat niets van deze Wereld of daarbuiten, jullie uit je Vrede kan halen!!!

“Dus dans – als je dat wilt – en vier het, en breng jezelf in de staat van sereenheid, wetend dat je verder bent gegaan op het Pad van Licht, dat niets ooit van jullie kan worden weggehaald, dat niets je kan schaden, dat alles inderdaad in orde is in jullie Goddelijke Koninkrijken, want jullie zijn allermeest zeker Goddelijk!
Jullie zijn stralend, en jullie zijn mooi meer dan woorden in jullie stralendheid. Jullie zijn heilig zoals alle leven heilig is, en jullie worden geëerd. De eer die mij is gegeven bij gelegenheid van mijn geboortedag is wat ik weer reflecteer naar jullie terug, want ik eer jullie omdat je het Pad van Licht hebt gekozen, net zo als ik geëerd wordt om dat te doen. Hierin delen wij!

“En zo is het om te vieren door nog meer Liefde binnen te brengen, zelfs meer Licht. Dit is om over je eigen Vrede te contempleren, je eigen sereenheid. Het is om verder te reiken dan waar je geweest bent en om anderen uit te nodigen hetzelfde te doen, want ook zij zijn Stralende Wezens.
Ze kunnen dit misschien niet weten; ze kunnen het misschien nog niet voelen. Toon hen de weg met je Licht. Reik naar hen uit met jullie Liefde en bied hen de ware Vrede aan, de sereenheid, de verzekering dat alles goed is in hun Koninkrijken, net zo als het in dat van jullie is.

“Dank jullie, meest Geliefde en Prachtige Stralende, Goddelijke Mensen! Wij zijn werkelijk Een in het Licht van Liefde!!!

En ik dank jullie om je te voegen bij deze Viering, de Wesak Festival van Lichten.  En dus zeg ik tegen jullie vanuit mijn Hart naar dat van jullie:  Namasté!”


 *The Wesak Valley
Transcription by Marta.

Given through Susan Leland, April 28, 2015. www.AshtarontheRoad.com
© Ashtar On The Road Publications 2004-2015. All rights reserved; however, this is a gift to all of us and it may be distributed freely on condition that all accreditation is acknowledged and that no part is altered or deleted.


No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html