Labels

Wednesday, April 16, 2014

De vorige nacht…. de sluier? - Ron Head, 14 april


De vorige nacht….  de sluier? -  Ron Head, 14 april   


  
Photo by Gretchen Wild Iris Hermey


Ik ga vandaag iets doen wat ik nog nooit eerder gedaan heb in deze ruimte. Ik ga proberen een begrijpelijke beschrijving te geven van een zeer levendige droom die ik de vorige nacht had. De impact ervan was zo sterk dat het me wakker maakte en ik voel dat het iets is dat ik moet delen. Dit plaatje is de beste manier om te illustreren wat ik zal beschrijven alhoewel ik dat echt niet kan doen zonder een plaatje te maken. Ik zal dit vertellen alsof jezelf zag wat ik zag. 
Je staat in de straat voor je huis. Je ziet alles eerst als normaal. Dan merk je dat de bomen verdwijnen in een nevel en je weet dat wat je boven je niet kunt zien, altijd maar door gaat. Je weet ook dat onder je voeten een zelfde oneindige ruimte is. Je weet dat je van beneden bent gekomen en dat je naar boven toe gaat. Maar alles wat je kunt zien, zit er tussenin. Dan begint de ‘camera’, het punt van waarneming, achteruit te gaan. Hij gaat verder en verder totdat je de oppervlakte van een orb kunt zien of een ballon. Wat beneden je voeten was zit nu buiten de orb, en er is een pijl die wijst naar beneden en in het binnenste van de film. Als je kijkt naar de punt van de pijl, hoor je: “Hier ben je”. En je weet dat je op het punt staat om iets te bereiken wat je nog niet eerder hebt gezien. 
Ik hoop dat ik iets goed heb gedaan om jullie te helpen dit te ‘zien’. Het past bij wat veel anderen vandaag vertellen. Het laat me denken aan een oude show (tv). “Daaaar gaan we!!”     
Ron 

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html