Labels

Tuesday, April 29, 2014

22.04.2014 Ashtar On The Road Moeder Gaia: “Samen Zijn Wij Een!”



Ashtar On The Road


Moeder Gaia:    “Samen Zijn Wij Een!”   22 april 2014



“Gegroet Meest Geliefde Familie van mijn Koninkrijk van Mensen!  Ik Ben Moeder Gaia en ik dank jullie om me op te roepen om hier bij jullie te zijn in dit Grootse Gezelschap. En ik breng met mij mee de vertegenwoordigers van al mijn Koninkrijken waarvan jullie de energie voelen, de Eenheid die wij zijn! 

En ik vertel jullie, mijn Geliefden, dat ik zo dankbaar ben naar jullie dat jullie dit zijn gaan  begrijpen, dat jullie bewustzijn zo is dat jullie mijn schreeuwen om hulp horen voor waar dat nodig is, dat jullie medelevend  indachtig zijn  voor wat jullie kunnen doen – ieder van jullie als individu en als de hele Mensheid, als Collectief – om de aanvallen op mij te stoppen en op alle leden van mijn Koninkrijken. Ja, zelfs jullie Mensen komen meer en meer in de hogere vibraties van Vrede!

En het is Vrede en Harmonie met al mijn Koninkrijken die jullie nu zo prachtig tevoorschijn roepen vanuit jullie liefdevolle Harten en met jullie daden die de wens uitdrukken, het oproepen van Vrede overal! En daar het waar is dat er nog steeds degenen zijn die willen winnen door bepaalde manieren – of dit nu voor hun eigen sport is om mijn dieren te jagen of dat het is om hun bankrekening te spekken door het misbruik van mijn schatten, mijn bloed, als het ware – deze worden al zo’n klein aantal dat ze spoedig geen plek meer zullen vinden voor zich waar jullie zijn. Zij zullen naar een andere plaats worden meegenomen waar zij door kunnen gaan met hun daden, maar ik, Geliefde Mensen, blijf bij jullie!

Ik ben de Spirit van Planeet Aarde; Ik ben de Moeder van Planeet Aarde; en ik en Vader Lucht zijn al goed geplaatst om jullie te verwelkomen als jullie je Ascentie doen, ook terwijl wij hier nu bij jullie zijn.

En wij zeggen jullie dit, Geliefde Mensen, jullie komen in wat gekend is geworden als het Paradijs en de Hemel! Denk aan die namen, Geliefde mensen, grafeer die namen, die bestemmingen in je Hart. Jullie zijn er al, in je Hoger Zelf, je spirit lichaam, de lichamen van Licht! En jullie komen in verbinding, in permanente verbinding! Wij noemen dit Gemeenschap met dat deel van jullie, en jullie brengen je stoffelijkheid met je mee en alles dat erbij hoort – in een andere vorm, natuurlijk.

Jullie transmuteren letterlijk je lichaam en zeer in harmonie met de Natuur – niet kunstmatig en niet zo dat je groter of machtiger kunt groeien of iemand tot slaaf kan maken. NEE, NEE, NEE!!! Dit is NIET jullie bedoeling of Missie om te doen! Jullie kwamen hier om te gaan zweven – te vliegen, zoals je wilt – om vrij te worden van allerlei knechting die Planeet Aarde geplaagd heeft door al die eonen van tijd heen!

En zo is het dat wij feitelijk met jullie kunnen reizen. Wij kunnen bij jullie blijven, ook omdat jullie je Hart hebben geopend voor mij, ook omdat jullie jezelf in dit Paradijs gebracht hebben, of zoals je wilt, in de Tuin van Eden, dat Hemelse Paradijs! Dat is jullie thuis, Geliefde Mensen! Jullie komen thuis!!!

En ondertussen is alles dat jullie kunnen doen terwijl je nog deels menselijk bent, wilt verhaasten, of zullen we zeggen, de snelheid zal laten toenemen waar je mee vliegt over je pad van Ascentie.
En zo, vanuit mijn Hart, dank ik jullie voor alles dat jullie gedaan hebben, voor alles dat jullie  nog moeten doen om mij en mijn Koninkrijk te eren– inclusief jullie zelf, inclusief het Menselijke Koninkrijk, Geliefde Mensen! Het moet niet zijn door jezelf uit te sluiten, maar eerder om jullie verbinding te zien en om je connectie met al mijn Koninkrijken te zien en met mij, omdat wij Een zijn, omdat wij samen zijn zoals we in geen eonen van tijd geweest zijn!!!

En ik overstroom jullie met Liefde voor jullie en met Dankbaarheid dat jullie al zo ver gekomen zijn zoals jullie zijn. En samen zal onze reis doorgaan naar Hogere en Hogere paden van Liefde en Vreugde. Laat mij bij jullie zijn, Geliefde Mensen!!  Laat mij jullie ondersteunen. Laat mij mijn liefdevolle energieën met jullie delen, want ik heb nooit te kort. Ik heb Oneindige Liefde voor jullie en ik ben hier om jullie op je reis te helpen.

Laten wij jullie pad van Vreugde samen vinden en laat mij bij jullie blijven om je reis stralender, lichter te maken en zoveel meer vreugdevoller. Ik eer jullie Geliefde Mensen, terwijl jullie mij eren. En ik zeg jullie dat wij slechts Liefde en Licht voor ons allemaal in het vooruitzicht hebben welke de bewoners worden van de Hogere Dimensies.

Ik dank jullie dat je hier bent, om me te eren met jullie aanwezigheid. En denk er aan dat ik bij jullie ben, ik ben Een met jullie en dat ik oneindig van jullie houd, altijd en altijd meer! En zo is het. Namasté!”




Transcription by Marta.
Given through Susan Leland, April 22, 2014. www.AshtarontheRoad.com
© Ashtar On The Road Publications 2004-2014. All rights reserved; however, this is a gift to all of us and it may be distributed freely on condition that all accreditation is acknowledged and that no part is altered or deleted.
© Ashtar on the Road Publications 2004-2014.  All rights reserved. 

Powered by CityMax.com Website Software
Vertaling: Winny  

1 comment:

  1. We bieden onze leden machtsbekendheid en rijkdom zodra hun initiatieproces is voltooid. Zodra uw initiatie is voltooid, ontvangt u uw lidmaatschapsvoordeel van een auto, huis en een geldbedrag van twee miljoen dollar. Neem voor meer informatie contact met mij op. Op WhatsApp +2348147766277

    ReplyDelete


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html