Labels

Wednesday, April 2, 2014

26.03.2014 Een Hathor Planetaire Boodschap via Tom Kenyon; De Boom des Levens, the Tree of Life


Een Hathor Planetaire Boodschap via Tom Kenyon op 26 maart 2013


De Boom des Levens, the Tree of Life

Vanuit ons perspectief zijn jullie de Boom van Leven en het Levend Mysterie. Dit komt omdat jullie subtiele energielichaam duizenden zeer kleine energiekanalen bevat die spiritueel licht krijgen uit andere dimensies van jullie  kosmos.
Dit zijn allemaal takken van een boom, en dat is waar wij op wijzen voor jullie en de meditatie als de Boom van Leven.
Jullie yogi’s en yoginis hebben die subtiele kanalen geïdentificeerd als nadis. En in deze meditatie zullen jullie je gehele systeem van nadis activeren met de bedoeling  om spiritueel licht in te stromen om de weg te vergemakkelijken voor jullie om hogere trillingsstaten van bestaan binnen te gaan.
Vanwege de versnelling van tijd en de escalatie van jullie huidige Chaotische Knoop beleven velen van jullie nu een toename in fysieke, emotionele, inter persoonlijke en interdimensionale problemen. Door in de takken van de Boom – dat is je lichaam-  hoger spiritueel licht te laten stromen, zal je enorm voordeel krijgen van de verhoogde trillingsfrequenties.  En de overgang naar hogere staten van bewustzijn zullen gracieuzer zijn.
Alhoewel deze meditatie in een specifieke periode zal plaats vinden kun je er weer ingaan wanneer je dat wilt en door dat te doen verkrijg je veel voordeel.

De Wereld Meditatie

De Tree of Life meditatie zal beginnen om 05:30 uur pm Eastern Daylight Savings Time op 31 mei 2014. De energiën zullen worden geïntroduceerd in een 30 minuten periode en zullen eindigen om 6 pm Eastern Daylight Savings Time, maar de energiegolf van die meditatie zal nog 24 en een half uren doorgaan en eindigen om 6 uur pm Eastern Daylight Savings Time op 1 juni.
( w: Volgens mij begint het in Nederland om half twaalf in de avond van 31 mei tot 24:00 uur.
Je kunt meedoen met die meditatie, ergens in deze periode met groot voordeel en kracht.
Deze meditatie wordt gefocust in New York bij een gebeuren dat heet Trees of Life. (Bomen van Leven). Deze groep zal een sterke energie hebben opgebouwd die het vrijlaten van die golf over jullie planeet heen, ondersteunt.
Vanuit ons perspectief is deze specifieke Wereld Meditatie uniek daarin, vlak voor het begin van de energetische golf, een krachtige golf, een machtige uitstraling die vanuit de Boeddhische rijken van licht in het spel wordt geroepen. Deze doorgeving zal van Vajrahara komen, de  Oorspronkelijke Boeddha van geluid.
Die geluidscodes van nieuwe schepping zijn op zichzelf, een krachtige overdracht en het gaat om deze energetische golf waarmee wij de goedgunstige krachten ter voordeel van jullie willen escaleren, zogezegd. 
Deze Wereld Meditatie bestaat uit twee fasen – een geluidsmeditatie (hieronder beschreven) door een periode van stilte gevolgd.

Fase Een van de Wereld Meditatie

In de eerste fase van deze meditatie zal je gaan luisteren naar The Crystal Palace Within, een uniek geluid dat we eerder gebruikt hebben in een eerdere Wereld Meditatie. Bij deze versie echter, zullen  jullie op een geheel andere wijze met de geluidsmeditatie werken.
Je zult de link naar de geluidsband vinden aan het eind van deze boodschap.
Er zijn drie verschillende fases in de geluidsmeditatie zelf.
Fase 1     De eerste fase is vijf minuten lang en in die periode stel je je lichaam voor als een netwerk van lichtende vezeltjes van licht. Als je je op die nadis focust, deze lichtkanalen, ga dan de samenhangende staat van waardering in, die je belevenis zal verdiepen en hem krachtiger maken.
Stel je je dan in die fase voor dat je nadis open zijn voor de interdimensionale aard van de kosmos, die in zich/hunzelf zeer gunstige en leven vergrotende energieën trekt.
Fase 2     De tweede fase van deze meditatie is ook vijf minuten lang en je zult merken dat de muziek radicaal verandert bij de overgang naar deze fase. In die fase van meditatie, gaat je focus naar je pijnappelklier in het centrum van je hoofd. En in die fase stel je je daar een lotus bloem voor die opengaat bovenop je hoofd. Laat een afdaling van kosmische energieën door je kruin chakra naar beneden gaan in je pijnappelklier in die fase van de meditatie.
Fase 3    De laatste fase is ook ongeveer vijf minuten en is muzikaal een herhaling van de eerste vijf minuten. In die laatste fase stel je je lichaam weer voor als een netwerk van nadis (=subtiele kanalen van licht) die voordelige en leven veranderende energieën vanuit de interdimensionaliteit van jullie kosmos, in zich trekken.
Er is tenslotte een zeer belangrijk aspect in deze fase. Voel zelf dat je verbonden bent met de Aarde zodat de energieën die door je nadis naar binnenkomen en zich uitbreiden door je voeten of door het energie kanaal heen dat heet de Pranische Buis, welke door de centrale as van je lichaam loopt vanaf je kruin door het perineum (die midden tussen je anus en je genitaliën ligt) en de Aarde ingaat.  Dit heeft de bedoeling de immense hemelse energieën te gronden waar je zeer waarschijnlijk toegang toe hebt gekregen.
Als je deze fase van de meditatie achter je laat  kun je een tijdje in verrukking zweven, maar dan zal je nutteloos zijn voor jezelf en voor anderen – en dat is niet de bedoeling van deze meditatie.
De bedoeling van deze meditatie is om zachtjes de trilling snelheid van jullie nadis te verhogen, de vezels van licht die jullie Boom van Leven samenstellen en om je overgang te vergemakkelijken naar hogere trillingsnelheden van bewustzijn.
De Tweede Fase van de Meditatie
De Tweede Fase wordt in stilte gedaan.
Ben gewoon in jezelf en merk de subtiele fluctuaties van energie op in je lichaam/geest en spirit. Als je in een omgeving zit waarin dit mogelijk is, stellen we voor dat je gaat liggen en totaal in rust bent. Maar hoe je situatie ook is, wees vijftien minuten in jezelf in stilte na die actieve fase van de meditatie.
Beknopte Samenstelling
Wij bieden jullie deze meditatie aan op een kritiek kruispunt in jullie overgang naar hogere trilling staten  van bewustzijn.
De timing van deze Wereld Meditatie, om er in een metafoor over te spreken, is dit sterk als een breuk in het Kosmische Ei.
Deze meditatie is een energetische sleutel die de gevonden schat uit de lichtrijken kan openen en om jullie door de nauwe poort heen te laten stappen die nu voor jullie ligt.

De Hathors       26 mrt. 2014
-------------------------------------------------
Tom’s Gedachten en Observaties

De Meditatie

De richtlijnen van de Hathors zijn best duidelijk, en ik zie geen noodzaak om er nog iets aan toe te voegen dan om een paar puntjes te verduidelijken.
Het eerste heeft te maken met de geluidsmeditatie zelf. Zoals de Hathors zeiden in hun boodschap, hebben zij dat stukje geluid eerder gebruikt. Maar de fasen van deze geluidsmeditatie zijn nogal anders dan die van de vorige dus wees zeker dat jullie de instructies volgen in deze meditatie en niet de instructies van een vorige Hathor Planetaire Boodschap die eigenlijk heette  The Crystal Palace within. 
Deze Wereld Meditatie begint in Manhattan (New York, New York)  om 05:30 pm Eastern Standard Daylight Savings time, op zaterdag 31 mei. Je kunt zelf de World Time Clock consulteren om precies te zien wanneer dit in jullie time zone is. Ga daarvoor naar:  (http://www.timeanddate.com/worldclock/converter.html)
Het eerste vrijlaten van energie in de Meditatie zal 30 minuten duren van 05:30 tot aan 06:00 uur (winny: dus van 23:30 tot aan 24:00 uur) . Maar de tijd dat dit duurt zal echter nog 24 en een half uur duren, wat betekent dat je de meditatie wanneer je die dan ook wilt doen, en zo vaak als je wilt, in die periode kunt doen.
De geluidsmeditatie voor Fase Een van de Wereld Meditatie heet The Crystal Palace Within een directe link naar dat geluid verschijnt onderaan mijn commentaar.
Fase Twee van die Wereld Meditatie is eigenlijk een tijd van stilte die ongeveer 15 minuten duurt. Deze fase is vitaal belangrijk want die zal jullie de dynamische energieën laten integreren van Fase Een (d.i. de geluidsmeditatie) Mijn sterk advies is om deze periode met die stille introspectie niet weg te laten.
De Hathors wezen op het gebeuren in Manhattan die het nexuspunt (schakelpunt) zal zijn van dit een-daags gebeuren van de Wereld Meditatie. En ik richt mijn aandacht nu op de aard  van dit eendaags gebeuren in New York want ik voel dat die zo betekenisvol is. 

Een Reis Naar de Mystieke Rijken van Bomen
Die ironie ontsnapte me niet.

Mijn oorspronkelijke reden om die Bomen van Leven workshop te creëren  kwam uit een persoonlijke overtuiging dat stof en geest niet met elkaar in conflict hoeven te zijn. En ondanks de leringen van veel godsdiensten en spirituele tradities, kan deze vergadering van schijnbare tegengesteldheden (d.i. geest en stof) worden beleefd als een exquisiete choreografie eenheid van bewustzijn.
Maar terwijl het gebeuren dichterbij komt, kreeg ik problemen. Ik kon het feit niet ontkennen dat onze Aarde veel soorten planten en dieren aan het verliezen is. Niet alleen wekelijks maar zelfs op dagelijkse basis. Ons ecosysteem wordt aangevallen, en collectief schijnen we ons niet bewust te zijn van deze voorbode van ons overlijden.
Hoe kon ik met integriteit een workshop geven over de Bomen van Leven als de biologische funderingen van het leven zelf werden gedegradeerd? Hoe in hemelsnaam kon ik mensen voeren in de mystieke rijken als de biologische werkelijkheid van bomen en alle levende dingen op deze planeet werden aangevallen?
Ik had niet wetend mijn energie geblokkeerd rond dit gebeuren en had de hele zaak aan de kant gezet om me te focussen op andere zaken. Maar toen de tijd van het gebeuren dichterbij kwam kon ik niet langer meer ontkennen dat ik mezelf had bevroren in relatie tot het visioen.
Ik had er  feitelijk al aan gedacht om het hele gebeuren af te zeggen en om ieders geld te retourneren.
Tenslotte vroeg ik in wanhoop om spirituele leiding van “M” zoals ik haar noem. Je kunt weten dat zij Maria Magdalena is. Met Judi aan mijn zijde vroeg ik M om wat ik in hemelsnaam kon doen om mezelf uit deze psycho-spirituele verlamming te schudden.
Op haar gewoonlijke welsprekende manier, die ik hier niet kan neerzetten, zei M dat ik spiritueel verlamd was geraakt door verdriet en droefheid – specifiek verdriet omdat ik zoveel kostbaar leven op deze planeet had zien verloren  raken met zoveel schaamteloos disrespect voor de Aarde en de cultuur waar ik deel van was.
Zij gaf me de raad om de nacht door te brengen in Dreamtime terwijl ik de Trees of Life bezocht in de drie mystieke rijken waar ik had bedoeld mee te gaan werken. Laat hen jou de weg uit je malaise laten zien, was haar raad.
Ik zal niet in details gaan van die nacht want dat zou veel te lang zijn om te beschrijven. Maar het was bijna ochtend toen ik ten slotte door mijn eigen emotionele en spirituele verlamming heen brak.
Het is nu duidelijk voor me dat het komend gebeuren in NewYork (w: en dus overal) de meest krachtige workshop zal zijn van mijn leven.
Ik maak zulke verklaringen niet lichtjes. En ik realiseer me dat in zo’n korte periode tijd het misschien uitdagend voor jullie is om stoffelijk naar New York te gaan. Maar als je het kunt klaarspelen, dan zou ik bergen willen verzetten om er te zijn. Vanwege mijn sabbatical in 2015 zal het minstens een jaar zijn, als het niet langer wordt, voor ik weer leerstof geef aan de Oostkust.
Hieronder is een korte beschrijving van wat er zal gebeuren en waarom ik me voel zoals ik me voel.
De workshop in New York zal uit drie diepe geluidsonderdompelingen  bestaan.

De Eerste GeluidsOnderdompeling: De Wereld Boom

Dit zal een sjamanistisch onderzoek zijn in onze Onderwereld (onderbewuste geest) met de bedoeling om emotionele patronen van verdriet, wanhoop, hopeloosheid en spijt te transformeren. We zullen bij deze taak geholpen worden door spirit songs van Tah’zukan, een spirit zanger uit de Bovenste Hemelse Werelden. Ik ontmoette deze opmerkelijke sjamaanse kracht vele jaren geleden en ik heb sedertdien met hem gewerkt. Tah’zukan zingt energetische werelden in bestaan die de luisteraar helpen om innerlijke obstructies en negativiteiten te transformeren. Hij is specifiek een ingewijde  voor het verlenen van zegeningen uit de spirit werelden. Die energetische zegeningen gaan door de psyche op zeer diepe niveaus die me nog verbazen en verbijsteren na al die jaren.
Na het werken in de Onderwereld, zal Tah’zukan dan met ons werken in de Hemelse Werelden, en opnieuw unieke energetische zegeningen uit deze hogere rijken van licht brengen.

De Tweede GeluidsOnderdompeling:  De Boom van Kennis

Dit zal een zachte, maar zeer potente activatie zijn van de kundalini. De werkzame woorden hier zijn zachtjes en krachtig. Bij deze tweede geluid activering zal Kundalini Shakti omhoog rijzen in het centrale pad van onze ruggengraat om in het kruin chakra (Sahasrara) te gaan door welke wij het portaal binnengaan van Samadhi of yoga trance. In dit rijk van spiritueel licht zullen we trekken uit de “hogere takken” van de Boom van Kennis, die onze eigen holografische aard is. Hiermee bedoel ik dat onze stoffelijke en subtiele lichamen levende schatkamers zijn van holografische informatie betreffende de kosmos.

De Derde GeluidsOnderdompeling:  De Bodhi Boom

In deze laatste fase zullen we binnengaan in het mystieke rijk van de Bodhi boom, de boom waaronder Gautama Boeddha binnenging.
Verlichting. Contact maken met de Bodhi boom door diverse geluid meditaties zal buitengewone kracht voor verlichte staten van geest openen. Terwijl we zitten onder de Bodhi boom in een meditatieve staat zal ik oproepen en een portaal openen naar Vajradhara, de Primordial/Oorspronkelijke Boeddha van Geluid. Deze unieke transformatie energie straalt scheppings geluid codes uit die de weg voorbereiden voor nieuwe cycli van creatie – beide persoonlijk en collectief. Deze geluidscodes van nieuwe creatie van Vajradhara zullen worden uitgestraald niet alleen naar hen die stoffelijk aanwezig zijn in de ruimte maar naar de gehele wereld en naar alle voelende wezens in alle rijken van bestaan.
Deze drie diepe geluidsonderdompelingen in het verheven licht (met licht gevulde rijken) van ons wezen zal onpeilbare golven van nieuwe creatie energieën vrijlaten. Hersteld en bekrachtigd door deze overdracht van spirituele kracht kunnen we ons leven opnieuw ingaan, onze relaties en onze wereld opnieuw binnen gaan met hernieuwd inzicht en vermogen.
In de laatste dertig minuten van dit gebeuren zullen we collectief de Hathor Wereld Meditatie binnengaan zoals eerder beschreven. We zullen dienen als de nexus (d.i. het Centrum Punt) voor het vrijlaten van deze gunstige energie de wereld in.
Ik vind het zelf immens betekenisvol dat de Hathors hebben gewild om de Wereld Meditatie direct na de uitstralingen van Vajradhara (De Oorspronkelijke Boeddha van Geluid) hebben vrijgegeven naar alle voelende wezens.
Het stoffelijk aanwezig zijn in de ruimte tijdens de doorgeving van deze  nieuwe creatie geluid codes, zal levensveranderend en een stroomgebied van water gebeuren zijn.

Voor verdere informatie over de Bomen van Leven gebeurtenis in New York, click here om direct toegang te krijgen voor de Symphony Space Box Office website waar je kaartjes kunt kopen om naar onze kalender te gaan op www.tomkenyon.com 
Als je in staat bent je bij ons te voegen in New York of niet, ik wil graag mijn intense waardering uitdrukking voor je deelname aan deze komende Hathor Wereld Meditatie.
Ik stem ook overeen met de Hathors als ze zeggen dat de nauwe poort hier  bij ons is. Voor mij wijst de nauwe poort op de feilloosheid van de vibratie die voor ons nodig is om gecentreerd te blijven in de hogere rijken van ons eigen wezen.
Nog een manier om dit te zeggen is hoe blijven we in de hemel (wat betekent de blije aard van ons eigen bewustzijn) als de wereld om ons heen naar steeds intensere vormen van chaos schijnt te spiralen.
Ik wil jullie achterlaten met een gezegde van de Perzische dichter Rumi, want ik denk dat dit een belangrijke waarheid uitdrukt in deze tijd van grote persoonlijke en collectieve transformatie (wat betekent de snelle en radicale verandering van de ene vorm in de andere).

“Droefheid bereidt je voor op vreugde. Hij veegt gewelddadig alles uit je huis weg, zodat nieuwe vreugde ruimte kan vinden om binnen te komen. Hij schudt de gele blaadjes uit de tak van je hart, zodat frisse, groene blaadjes op hun plek kunnen groeien. Hij trekt de verrotte wortels naar buiten, zodat nieuwe wortels die onderin verborgen liggen, ruimte krijgen om te groeien. Welk verdriet er ook uit je hart wordt geschud, veel betere zaken zullen hun plaats in nemen.”   Rumi.


Click here om te luisteren en/ of om te downloaden The Crystal Palace Within.
©2014 Tom Kenyon   All Rights Reserved    www.tomkenyon.com You may make copies of this message and distribute it in any media you desire so long as you do not charge for it, do not alter it in anyway, credit the author and include this entire copyright notice. The Crystal Palace Within audio file may not, however, be posted on other sites or duplicated in any media.

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html