Labels

Sunday, February 23, 2014

Return Of The Gods - april-mei 2013 - deel 5


Dit hele boek bestaat uit meer dan 90 pagina’s op het net.                       Dit is deel 3 + 4

Pag.  76   Sigilda: Kijk naar hun gedrag ( als in ‘beseffen’) hun vertrouwen (zal toenemen).. (ik wist dat zij dieren bedoelde)
Alfred: Ze (de dieren) zullen ons meer vertrouwen?
Sigilda: Ze wensen meer liefde.
Pag  77  Alfred: Ze zullen meer gehecht raken?
Sigilda: Ze zullen van jullie houden.
Alfred: Is dit zo voor alle mensen? ( Alle mensen zullen dit vertrouwen merken?)
Sigilda: Ja, dit is zo voor alle mensen, want zij zijn deel van ‘Alles Dat Is’.
Alfred: Sigilda, een samenvatting: Dieren zullen meer gaan vertrouwen, willen dichter bij ons zijn?
Sigilda: Ze zullen van jullie houden. (dus zullen dieren hun gedrag veranderen)
Alfred: Welke stoffelijke en psychologische symptomen zullen waarschijnlijk tevoorschijn komen vanwege het omhoog gaan van energieniveaus?
Sigilda: Ze zullen vermoeid raken. Ze zullen annoyed worden ..   (weer dat zelfde ‘annoyed’ (agressief?) zoals bij ‘negatieve emoties’. )
Pag. 78   Alfred: Ik begreep: Ze zullen vermoeid worden En ze zullen agressief worden?
Sigilda: En ze zullen ontevreden worden Ze zullen het niet begrijpen. (ze zullen niet begrijpen wat er met hen gebeurt)
Alfred: Wat kunnen wij doen om onze families, vrienden, kennissen, of mensen in het algemeen te helpen?
Sigilda:  Blijf zoals jullie zijn. (plaatje:  Sterrenzaden die hemelwaarts kijken)
Sigilda: Denk aan het licht van God. Dat zal jullie leiden.
Pag 79   Alfred:  Dieter Broers  (www.dieter-broers.de ) gaf kort geleden in een interview een opmerking over het huidige ongewone gedrag van de zon. Is er een verband tussen de toename  van onze energieniveaus met de zon, of respectievelijk van zijn bewustzijn?
Sigilda: De Zon is deel van het proces. Hij/Zij speelt een belangrijke rol, ja.
Alfred: Dus de Zon bestaat ook op een hoger dimensionaal niveau, zoals de Aarde doet?
Sigilda: Alle hemellichamen bestaan ook op een hoger niveau. Het is een uitgebreide werkelijkheid, volg je dat?
( Met ‘uitgebreide werkelijkheid’  bedoelde zij dat wij als mensen niet de ‘totale wekelijkheid’ snappen, maar alleen een deel ervan.
Pag. 80    Dialoog met Sigilda over de Verandering van DNA
Op pag. 80 van de pdf zie je een tekening staan, die neem ik hier niet over.
(24 april 2013  Waak-staat, zeer goede telepathische kwaliteit.)
Alfred: Je zei dat in stap een,  1/8ste van ons DNA wordt veranderd. Wanneer zal stap 2 beginnen? Na zes maanden in september of in oktober? (beeld van twee DNA strengen verschijnen) (gedeeltelijk is dat nog in de 6 maanden, het laatste stuk,  en daarna  6 maanden erna. )
Sigilda: Het is het verkrijgen van potentieel.
(Ze gaf idee door dat de eerste verandering de verkrijging was van ‘een potentieel of zoiets’. Daarna, als dit was bereikt, zou het tweede proces beginnen. Het eerste stuk was dan nog in stap 1 in progressie/bezig)
Pag. 81  Alfred:  Is dit juist? 
Sigilda:  Waar krijg jij je kennis vandaan? (zei ze vol humor – ik moest lachen)
Alfred: Hoeveel van ons DNA zal dan daarna veranderd zijn. (in stap 2, dus)
Sigilda: 32 % .
Alfred: Is dat correct? : 1/8 + 32%  (de gecombineerde waardes van de veranderingen)?
Sigilda: Ja.
( ik wilde er zeker van zijn)
Alfred: dus 1/8 + 32% …
(er gebeurde iets vreemds. MIJN gedachten veranderden in 12,5% + 32% = ?  net als in een oefening op school!!!  Sigilda vond het leuk om met mijn gedachten te spelen! Ze ging door met mijn lijn van gedachten)
Sigilda: 12.5% + 32% = 44.5%  Ja.
Pag.  82      (ik wilde heel erg zeker zijn)    Alfred:  32% ?
Sigilda: 32%    (ik  moest er om lachen. De getallen verschenen in een heel groot schrift. Zij stuurde een humoristisch  YESSSS door. )
Alfred: Heel veel dank, Sigilda.
Sigilda: Heb je hier nog een vraag over?
Alfred: Kan ik hier later op terugkomen?
Sigilda: Gaarne. Het is heel interessant om met je te praten.
( Samenvatting:  In stap 1 zal 12.5% van het menselijke DNA veranderd worden en in stap 2:  32%. Stap 2 begint als stap 1 een bepaald potentieel heeft bereikt. Enige tijd zullen beide veranderingen parallel lopen. De tijd is van zomer tot in de herfst van 2013l)
Pag  83   Dialoog met Sigilda over buitenaardse rassen die ons  vergezellen en over ‘”het gebeuren”.
Vrijdag 29 mrt 2013 (Waak-staat, zeer goede telepathische kwaliteit)
Alfred: Nu naar een andere vraag over rassen die ons begeleiden en de Ascentie van Gaia. Enige maanden geleden hoorde ik (van mijn gids) het getal 250 –verschillende rassen. Hoeveel rassen zijn er op het moment?
Sigilda: Precies 312.
Alfred: Wow! Dat is veel.
Sigilda: Ze kijken uit naar het moment waarop de liefde over jullie heel gegoten wordt.
Alfred: Het is prachtig. Ik zend hen mijn groeten. Dit is echt heel speciaal.
Sigilda: Het is speciaal voor ons allemaal, in het hele universum.
Alfred: Mag ik vragen of die energetisch allemaal zoals jullie zijn? ( Ik visualiseerde dit boven de lijn van 3 D)
Sigilda: Niet hen allemaal. Sommigen zijn dichterbij dan jullie denken.
Al;fred: Bedoel je drie-dimensionaal?  ( ik had het gevoel dat sommige stoffelijke rassen ruimtelijk dichtbij waren)
Pag  84  Alfred: Hoeveel van hen zijn 3D (ruimtelijk) van die 312?
( langzaam groter wordend getal..)
Sigilda: 15. Het zijn degenen die je in daglicht ziet. En ’s nachts.
Alfred: Had ik het goed? 15 van die 312 zijn stoffelijk. Is dat zo?
Sigilda: Ja, dat is zo. Jullie wetenschappers zijn bezorgd (concerned) over velen ervan.
Alfred: Gebruiken die allemaal dezelfde methode om door het universum te reizen door het veranderen van de tijd-ruimte kromming?
Sigilda: Het concept is hetzelfde maar het idee is anders.
Alfred: Met ‘idee’ bedoel je het technische idee, hoe die in de praktijk gezet wordt?
Sigilda: Het technische idee is iets zoals..(2 seconden pauze)   hoe jullie automotoren bouwen. ( Ik had het gevoel dat ze wees op een piston machine  en een rotary-cilinder motor. )
Alfred: Ah, ik begrijp het. Een heel goeie beschrijving. Zijn ze (propulsie eenheden) allemaal hetzelfde wat betreft hun uitvoering?
Pag.  85  Sigilda: Ze bereiken hun bestemming in ..[complexe informatie]
( de informatie was heel complex. Schijnbaar had ze een woord gekozen dat geen deel van mijn woordenschat was. Mijn ‘vertaal eenheid’ probeerde twee woorden te gebruiken: “O” en “tijd” wat zo ongeveer iets betekende  ‘zero tijd’. Een heel vreemde transmissie.
Alfred: Je bedoelt, zoals een kat die over een plas springt?
Sigilda: Precies, net als wij doen.
Alfred: Sigilda, nog een onderwerp waar ik dieper op in wil gaan, op een later tijdstip.
Sigilda: Zeker, waarom niet.
Op bladzijde 86 van de pdf staat een schaalverdeling van 2013, van de dingen die al besproken zijn. Deze laat ik nu weg.
Pag.  87 zaterdag 30 mrt 2013 (waak-staat, heel goede telepathische kwaliteit.

Alfred: Ik heb nu een volgende vraag over die 312 rassen. Je zei dat er 312 rassen zijn die ons begeleiden en uitkijken naar het moment waarop we worden begoten worden met geluk, ja?   (Deel 6 volgt)
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html