Labels

Tuesday, February 18, 2014

18.02.2014 ET First Contact

Dear Family of Light,   Lieve Familie van het Licht  (dit zegt L. tegen de vertalers) op 18 febr. 2014 


Ook dit komt van Luísa    Lieve mensen,                                                      

Iemand die P heet, zegt:  , 
Hello my Dear,
Hier is mijn ervaring. Ik zou je graag bij je handen nemen zodat je de volgende keer met me mee gaat.
Er landde een klein schip op het gras. Een groot mannelijk Wezen kwam naar buiten en wij begroetten elkaar.
Ik vroeg, wat is je naam en waar kom je vandaan?
Hij zei: “Mijn naam is Kandate, we komen uit het Systeem van Centaurus, onze planeet heet Ar’kahr.”
Ik zei: Kom ik daar ook vandaan?
Hij: Nee, jij komt uit een ander stelsel.
Ik: En waarom kwam jij dan en niet ‘mijn familie’?
Hij: lachend… hoe moet ik dat zeggen… wij waren dichterbij… nee.  Grote glimlach… nee, want wij hebben gewoon een geschiktere vibratie op dit moment, het was gewoon geschikter voor je vragen en voor jou.
Ik: Okay. Wanneer zullen jullie als ET (buitenaardsen) jezelf openbaar maken aan de mensheid?
Hij; Als jullie, het menselijke ras, in staat zijn om ons te verwelkomen.
Ik: Waarom wachten jullie zo lang en waarom hebben jullie enige tijd al contact met regeringen met de wetenschap dat deze regeringen oorlogen voeren tegen anderen, om mensen te kwellen, hen de hongerdood te laten sterven en te laten sterven en wie wil er geen disclosure/onthulling?
Hij: Nou dit is nauwelijks voor jullie te begrijpen. We zien dit allemaal wat anders, zonder tijd en ruimte, we zien jullie in het plaatje over alles heen, jullie leven hier is maar een uitsnede. Een moment in de oneindigheid van jullie Wezen waarin wij allemaal Een zijn. En jullie moeten weten dat je ziel onsterfelijk is, er kan jullie geen kwaad gedaan worden, zelfs als je dat anders ziet en beleeft op Aarde.
Het is zo alsof je naar een uitvoering gaat. Jullie zitten daar en kijken naar de daden en het maakt niet uit wat er gebeurt, jullie gaan ook niet het toneel op en zeggen: stop, stop, dit werkt niet zo, dit is niet in orde.. want jullie weten dat alles maar een show is, een spel, een belevenis voor de komedianten die alles uit keuze doen en die zichzelf hierdoor willen ontplooien. Jullie blijven in je stoel zitten en jullie weten zeker dat niemand echt schade wordt gedaan.
En precies het zelfde is er met jullie. Jullie ziel is onsterfelijk en onkwetsbaar, die is oneindig en wat jullie beleven hier op Aarde dient je ontwikkeling en bloei.
Als het theater eindigt op een bepaalde tijd, zal jullie ervaring ook eindigen en jullie zullen je kostuums uitdoen. Want hiermee bemoeien wij ons niet.
Ik: Dank je voor deze uitleg. Zijn er meer reizigers op het schip en kan ik hen zien?
Hij: Ja, 27.
Ze komen allemaal naar buiten, een groep van mannelijke en vrouwelijk grote Wezens, gekleed in lila-groene kleding. Een mooie verschijning.
Kandate gaf me een cadeau van een groene smaragd vlam. Toen zei hij:
Kerem Poteik!  Dat betekent: Ga met God
Kerem Poteik!
-----------
Dan zegt B:   Ik was niet van plan om mijn belevenis te delen maar ik veranderde mijn opinie en dacht ik kan er misschien anderen mee helpen.  Ik had alles voorbereid en wachtte op het begin… het raam opende en ik werd blank… ik had het verloren.. paniek ruïneert de beste meditatie voorbereiding.. en nadat ik hulp kreeg, werd ik in het horror scenario geworpen en wilde ik dit allemaal niet zien…  toen kwam Alfred in het Engels.. ik was niet in staat om te ontdekken of ik die presentatie in het Duits kon  vinden… uit angst om het weer los te laten… paniek… angst… en om het af te toppen.  Alfred’s Duitse accent irriteerde me zo erg dat ik me eerst niet kon concentreren… paniek/angst/irritatie/ gebrek een concentratie.. in de eerste pauze kwam ik in stemming.. de eerst oefening was welk getal komt je in de geest… ‘3’ nadat ik vragen had gesteld zoals: ”wat betekent 3?’”   “kom je uit het licht?”  Ik wil alleen communiceren met LichtWezens”,  enz enz.   Ik stelde de ene na de andere vraag… non stop…. Totdat Alfred weer kwam en zei dat het voorbij was… OK.. ik wil dit opnieuw proberen en ruimte maken voor hun antwoord. Ik realiseerde me dat zij geen kans kregen :- X
Mijn zoon die naast me zat had een hoorbare communicatie (voor hem dan), alleen … kreeg hij de woorden: “We zullen met je communiceren in je gedachte”… ‘in de volmaakt nieuwe wereld zul jij muziek gaan doen.’ … “Je kunt alles zelfs scheppen, je kunt het klaar krijgen zonder geld.” 
Love and Light

L. 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html