Labels

Wednesday, February 19, 2014

19.02.2014 Een feedback van ET’s zelf



19 februari 16:25

Een feedback van ET’s zelf over de wereldwijde telepathie avond, vorige zondag.

Alfred:  Lieve vrienden, ik heb net contact gehad van de ET’s Sigilda, zij is “Bentu” van een sterrenstelsel in de Orion sterconstellatie en met Bensh’a, een Arcturiër (met een blauw gekleurde huid)
Ik vroeg hen naar ons wereldwijd gebeuren en hoe de ET’s die hebben ervaren, vanaf hun kant.
Ze antwoordden dat er een heel intense ervaring was voor hen allemaal. (ik kreeg zeer blije, wondervolle emoties bij dit antwoord) .
Alfred:  Hoeveel contacten zijn gemaakt bij dit gebeuren tussen mensen en jullie?
Bensh’a: 2315
Alfred:  Wow, heb ik dat goed? 2315?
Bensh’a: 2315
Alfred:  En… ( ik wilde vragen of er verschillende soorten contact waren, maar hij antwoordde al voor dat ik mijn vraag had geformuleerd.
Bensh’a: 30% is wat bang, 65% waren er niet zeker van (van de informatie die ze kregen. Ik kreeg de indruk dat ze “flipped flopped” (heen en weer gingen) tussen : “Ja, ik had contact en Nee, dat is mijn verbeelding geweest.” Parallel gesproken kreeg ik het beeld dat het best beschreven wordt als mensen die in een kringetje rondlopen…)
Bensh’a:  5% was er intens” ( Ik kreeg een heel, heel sterk gevoel van contacten van grote vreugde en intensiteit. Ik kreeg ook het gevoel dat sommigen van die contacten het “ontmoeten van familieleden” was… )
Alfred: Dank je zeer, Bensh’a. Dus wij ontmoeten elkaar weer op zaterdag??
Bensh’a: Ja, zeker (lachend) we kijken naar dit gebeuren uit!
[we zeggen goedendag]
Wat een opwindende tijd !!!!
In diepe liefde
Alfred




Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html