Labels

Monday, July 30, 2012

30.07.2012



Ron Head met AEMichaël en Amsa





1 pagina 


Michael: We brengen vandaag een nieuwe bezoeker naar deze gesprekken. Mag ik Meester Amsa introduceren. Amsa is ook bekend bij jullie als Lao-Tse en hij heeft diverse andere levens gehad op jullie planeet. 


Amsa: Goedendag lieve vrienden. Als je dit leest verzeker ik je dat wij elkaar al in een of andere tijd hebben ontmoet. Michael heeft mij gevraagd om tegen jullie te spreken om twee redenen. Een: ik ben altijd direct en ‘to the point’ en twee: ik weet uit ervaring wat het is om te zijn waar jullie heden zijn.  


Jullie gaan door massale veranderingen. Behalve alle dingen waar ik en anderen doorheen moesten, moeten jullie ook jullie hele stoffelijke lichaam veranderen. Dit is geen kleine taak, toch doen jullie dat. Ja, het is waar dat jullie oneindig Licht en Liefde ontvangen van onze Schepper, en jullie worden Liefde en hulp gezonden vanuit letterlijk overal uit het Universum, maar het is ook waar dat dit niet zou gebeuren als jullie niet hadden klaargespeeld om voor jezelf te doen.



Nou, dit brengt me naar de reden waarom ik hier ben om openhartig te spreken. Het is mijn bedoeling om jullie te vertellen nu te ontwaken voor wie jullie zijn en wat jullie zijn. Jullie zijn een schepping van en deel van de Schepper van Alles Dat Is, Bron, Ik Ben. Jullie zijn niet, en zijn dat nooit geweest verplicht aan een ander, noch om minder dan een ander te zijn. Jullie zijn een schepper met je eigen recht. Jullie hebben het recht om te zijn, om te leven en om te scheppen wat je hart ook wenst. Jullie zijn geen ander meer dan je liefde, medeleven en respect verschuldigd. Als je in jezelf kijkt, op dit moment, zul je dat wezen vinden over wie ik spreek. Dat heeft geen diepe gedachte of meditatie nodig. Denk met me mee. Welk gevoel komt nu onmiddellijk naar voren snellen als je het onderwerp bent van aanvallend gedrag? Die persoon, die jij, is het waar we over spreken. Jullie weten en dat hebben jullie altijd geweten dat je ware wezen respect en liefde verdient. 


Nu… ik ben niet hier om je te vertellen om op te staan en om dat van anderen te eisen. Ik ben hier om jullie te vertellen dat de ene persoon van wie je dat moet ontvangen jezelf bent. Nu, heden, vind een manier om voor altijd alle gedachten van onwaardigheid los te laten, dat je geen waardigheid verdient, om niet waardig te zijn, om minder dan dat te zijn. 


Erken jezelf en accepteer dat je de geliefde en waardige schepping bent van de Moeder/Vader God Schepper van Alles Dat Is. Verban alle gedachten en spreken uit je leven wat je minder dan maakt, of onwaardiger bent dan iets. Klink ik streng? Dat probeer ik. Maar ik houd te veel van jullie om dat te zijn, denk ik. Zoals ik zei, ik ben geweest waar jullie nu staan. Iedereen die is opgestegen moest langs dit pad gaan. Het zijn geen nieuwe zaken. Misschien is dat het waarom het zo moeilijk is om te snappen. Dus zal ik het op nog een manier vertellen en jullie dan in vrede laten. Jullie zijn niet minder dan. Jullie zijn een met. Jullie zijn niet minder dan. Jullie zijn een met. Vind dat in je en verheug je in zijn waarheid. 


Ik hoop op een dag heel spoedig ieder van jullie te ontmoeten en met jullie te vieren wat jullie hebben volbracht. Tot dan, ga in vrede en liefde. Dank jullie om me te laten spreken. Goedendag. 


http://oraclesandhealers.wordpress.com/  




Channel: Ronald Head

Website:
http://aquariuschannelings.com/2012/07/30/michael-and-amsa-via-ron-head/#more-9542
 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html