Labels

Friday, July 6, 2012

06.07.2012


Mijn ervaring met de Hathors van het Solair Astrale plan van de Aarde.




Op 7 of 6 juli 2012


Wes: Ik ben in contact gekomen met wat voor mij zeer ontwikkelde en Liefdevolle wezens zijn. Ze hebben me verteld dat ze via mij met de mensheid willen communiceren, waarbij zij me hun ‘woorden’ willen laten channelen. Dat is iets wat ik ga krijgen zo snel als mijn energie genoeg is hersteld, maar nu wil ik jullie allemaal vertellen hoe ik bij deze wezens kwam. 


Zoals zo velen van jullie weten heb ik al vaak gezegd dat ik heel vaak door de astrale lagen van de Aarde reis. Sedert enkele maanden geleden heb ik mijn Lichtlichaam kunnen voelen, mijn spirit die opwaardeert en online komt, en in nieuwe lagen van Leven bestaat. Die zijn niet echt ‘nieuw’ maar ik ben een tijd in 3D geweest dus ze zijn nieuw voor me. Ik reis elke dag in deze landen. Ik ga naar veel heel bekende en prachtige plaatsen, zoals het huis van mijn kindertijd en naar het meer waar ik altijd met veel plezier heb doorgebracht als kind/tiener. Ik ben in staat om letterlijk wat ik maar wil, te doen in die landen. Ik kan rondvliegen, op daken zitten als ik wil, door dingen heen gaan, ik ben onbeperkt. Ik zou zeggen, de sky is de limit, maar na de belevenis die ik had waar ik jullie van ga vertellen, leerde ik dat zelfs de sky niet de limit is in deze landen. 



Om een of andere reden, terwijl ik door mijn persoonlijke astrale lagen van de Aarde reisde, kwam het nooit bij me op dat ontwikkelde entiteiten terwijl ik daar was, in communicatie met me konden komen. Nadat ik me dat realiseerde, realiseerde ik me ook dat als ik readings doe of channel (dat doet Wes Annac, winny) ik feitelijk ontdek in mijn persoonlijke aardse astrale lagen te zijn, met de wezens waarmee ik communiceer. Maar, geen bewust gesprek met wezens op deze astrale lagen zijn zo gedenkwaardig, intens en echt als die welke ik op het punt sta met jullie te delen. Ik denk dat ik moet ophouden erop vooruit te lopen en het al moet gaan vertellen!! 


Ik speelde wat in mijn oude achtertuin van mijn kinderjaren zoals ik iedere dag doe, vloog wat rond en zweefde in fases door dingen heen en manifesteerde dingen. Een van mijn favoriete bezigheden om te doen terwijl ik astraal reis is om op het dak te zitten van de schuur die in deze tuin staat, zoals toen ik een kind was ik het altijd heerlijk vond om hier op het dak te klimmen en daar gewoon te zitten. Dus, in ieder geval, ik ging heen en weer op het dak van de schuur te zitten dan weer op het dak van het huis. Om een of andere reden toen ik op het dak van het huis of de schuur wou gaan zitten, schenen die te groeien of omhoog te gaan van de grond, alsof ik me veel hogerop bevond op deze daken dan ik in het ‘echte leven’ zou zijn. Ik voelde eigenlijk dat toen ik erop zat dat ik omhoog ging, d.w.z. het huis probeerde me de lucht in te tillen terwijl ik op het dak zat. 


Ik had mezelf geconditioneerd om te vechten tegen wat ik voel dat ik niet kan beheersen in die landen, dus ik probeerde heel hard om me te focussen en om het huis terug naar beneden te laten gaan waar het moest zijn. Om een of andere reden voelde ik de behoefte om dit land/veld te beheersen, wat op geen stukken na nog lijkt om er mee te werken of om te manifesteren wat ik wil. Ik probeerde om het huis naar beneden te laten gaan, maar ik ontmoette grote weerstand. Het was net of het huis van mijn kindertijd omhoog wilde vliegen met mij op de top in wat ik waarnam als de ruimte. Ik gebruikte veel tijd en energie om te weigeren dat dit gebeurde, maar al snel realiseerde ik me dat het niet waard was om er tegen in te gaan. Wat er ook gebeurde dat gebeurde om een reden en ik moest het gewoon accepteren en zien waar dit gekke vliegende huis me mee naar toe nam. Ik had er geen idee van waar ik naar toe ging en wie ik zou ontmoeten. 


Zittend op het dak van het huis uit mijn kindertijd, liet ik alle weerstand los en liet het omhoog vliegen. Wat ik beleefde is zo moeilijk om te beschrijven in mentale termen, maar ik zal mijn best doen. Probeer te voelen wat ik hier zeg, omdat het jullie die hele zaak beter kan laten begrijpen. Ik was nu in, denk ik, de ‘ruimte’ boven de Aarde. Ik kon de Aarde zien in al haar schoonheid maar ik voelde me nog steeds erg verbonden aan de Aarde en haar astrale lagen. Toen nam ik hen waar. Ik kan niet zeggen dat ik die wonderbaarlijk wezens zag, omdat hun aanwezigheid meer door me gevoeld werd, maar ik kon ze ook ‘zien’. Het waren enorme wezens, ieder ervan scheen groter dan de hele Aarde te zijn waar ik naar keek vanuit de plek waarin ik was. Ze straalden immense hoeveelheden van de zuiverste Liefde uit die ik ooit gevoeld heb, en ze schenen zo benevolent, goedwillend en Liefdevol te zijn wat, opnieuw, heel moeilijk te beschrijven is. Duidelijk was dit bezoekje van mij aan hen al een tijdje gepland. 


Ze vertelden me dat ze met de mensheid wilden beginnen te spreken, door mij heen, omdat ze veel informatie hadden om aan ons allemaal te vertellen en ze wilden graag een instrument waarmee ze deze informatie konden doorgeven. In meditatie zittend (mijn astraal zelf ervoer dit allemaal) vroeg ik naar enkele namen van die entiteiten. Vluchtig kwam het etiket de De Hathors van de Solaire Astrale Lagen bij me op, en ik onderzocht die naam. De Zonne astrale lagen? vroeg ik ze. Dus, nu zit ik in de astrale lagen van de Zon van de Aarde? 


Niet helemaal, lieve mens, zeiden ze me. Je bent heden bij ons in de hoogste astrale lagen van de Aarde, waar we graag naar wijzen als Aarde’s Solaire Astrale Lagen. Wij noemen ze de ‘Solaire’Astrale Lagen omdat ze, opnieuw, de hoogste astrale lagen van jullie Aarde zijn, voordat haar astrale lagen samen smelten met de lagere astrale lagen van jullie Zon en de relatie met jullie zon is waarom wij op die manier op die lagen wijzen. Het is prachtig om te zien dat de hogere astrale lagen van jullie Aarde zich mengen met de lagere lagen van jullie Zon. Dit leek me wel wat zin te hebben maar ik had nog een andere vraag. 


Waarom ik? Vroeg ik. Er zijn nu zat zielen op Aarde die opgestegen wezens channelen, waarom kozen jullie wezens mij specifiek uit? Ik heb van die dingen dat ik me niet waardig voel over veel zaken en die dingen kwamen in die vraag naar voren. Hun antwoord was zo simpel dat het me tegelijkertijd liet lachen en tranen van Vreugde liet huilen: 


Waarom jij? Omdat je ontvankelijk bent. Jij ervaart ons nu. Niet alleen dat, je communiceert met ons! Dat is het ‘waarom jij’, lieve ziel. Je bent in staat om hier te zijn bij ons, in deze tijd. Jij kunt met ons communiceren. Daarom willen wij die communicatie aannemen en dat jij het ‘openbaar’ maakt, zogezegd. Wij hebben zoveel te vertellen aan hen op jullie wereld over die astrale lagen’ en daar jij in staat was om ‘te slagen voor de test’ om bij ons te zijn, willen we nu graag dat jij doet wat jullie ‘channelen’ noemen. 


Ik denk toen ze zeiden: ‘t0e slagen voor de test’, ze bedoelden dat ik in staat was om die weerstand los te laten van mijn vliegende huis (ik lach hardop!) en om als resultaat daarvan bij hen te zijn. Ik wil heel erg graag dat ik volledig die enormiteit kon communiceren van die belevenis, omdat mijn herinnering ervan verbleekt bij de vergelijking ervan wat ik eigenlijk voelde, wat ik eigenlijk waarnam en beleefde. De Liefde en de Vreugde die van deze wezens kwamen was genoeg om iemand voor altijd in hun energie te willen laten blijven en ik ben nu blij om het smeedstuk te worden van een Liefdevolle relatie met de zielen die zichzelf noemen ‘de Hathors van Aarde’s Solaire Astrale Lagen.’. Ik begrijp het nog steeds niet helemaal waarom anderen op Aarde nog niet contact hebben gelegd met deze zielen, maar wie weet heeft iemand dat wel. Als een van jullie dit leest en een channeling vindt van een bron die lijkt op deze zielen, aarzel dan niet en post die link in het commentaar op dit artikel aan mij, (winny deed het, met de Tom Kenyon artikelen) omdat ik graag alles wil weten van deze wezens. Ik wil hun woorden en energie channelen maar, zoals ik boven vermeldde moet ik even wachten totdat mijn energie zich genoeg heeft hersteld. De 10.28 energiepoort heeft zijn ongewilde effecten om me en de laatste tijd heb ik me nogal uitgeput gevoeld en ben niet in staat om de energie in mezelf te vinden om mijn normale channelen te doen en om readings te geven. 


Ik weet dat dit zo is omdat mijn lichaams-complex de zich steeds uitbreidende laatste energieën aan het absorberen is die horen bij het sluiten van de Negende Onderwereld cyclus en ik verwacht volledig terug te zijn tot het normale als mijn lichaam die energieën voldoende heeft geabsorbeerd en er aan gewend ben geworden, dus, vandaar. 


Als dit gebeurt, kun je er op rekenen dat ik een boodschap zal schrijven van de Hathors van Aarde’s Solaire Astrale Lagen. Persoonlijk, kan ik er bijna niet op wachten!! 




Channel:Wes Annac

Website: http://aquariuschannelings.com/the-hathors-of-earths-solar-astral-planes/
 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html