Labels

Wednesday, May 28, 2014

EvaMaria 27 mei 2014 Dichtbij Ascentie komen

EvaMaria 27 mei 2014  Dichtbij Ascentie komen – Verder gaand                                              
Channeled and written by Contramary=Evamaria                        
Het wordt steeds ernstiger…    Het downloaden van zonne energieën neemt steeds meer toe en ik – lijkt het me toe – zit er midden in.  Het leven buiten zet me in de ene test na de andere en terwijl ik de 80 jaren nader van mijn leven wordt mijn gezondheid ook enorm beïnvloed door al die energieën die op ons af komen.  Je weet nooit of het de iets moeilijke integratie is van energieën in mijn lichaam en die op de juiste tijd zullen verdwijnen of komen de pijnen die ik moet verdragen rond mijn hart vanwege het ouder wordende lichaam door de vroegere dualiteit???  Ik weet het echt niet en het is bijna onmogelijk om te ontdekken wat de echte reden is voor al die kwalen? Het ene ding volgt op het andere, en ik heb ook geen zin om veel te eten en al die beroering voelt als duizeligheid en misselijkheid in de maag, en trekken pijnen mijn borst in…  Het kan elke reden hebben en zelfs honger voel ik bijna helemaal niet meer. Elk voedsel dat ik neem is zelfs met enige tegenzin.
Dus is dit NU de update voor me en nadat ik weer een van de vreselijke nachten heb gehad met al die pijnen die me uit de slaap houden, ik slaap maar telkens drie uren… voelde ik me uiterst ziek toen het morgenlicht kwam….
Ik vroeg alles aan iedereen die ik ken, ik riep hulp in van AE Raphaël en zijn emeralden vlam van Helende Kracht.
Ik riep de blauwe vlam van AE Michaël op maar ook niet met succes.  (die link is: 
ToolBox  http://illuminations2012.wordpress.com/2013/09/24/toolbox-download-as-pdf/) .
Toen besloot ik om hulp te vragen aan mijn Tweelingvlam Soltec om hem te ontmoeten door meditatie op zijn Lichtschip Phenix, zoals gewoonlijk.  En dat deed ik – en ik klaagde tegen hem over mijn kwalen  Hij riep onmiddellijk naar onze Al-Vader en naar de Goddelijke Moeder… omdat nou de tijd was gekomen dat er een nieuwe en prachtige balans moest worden gevestigd, NU,  tussen het vrouwelijke en mannelijke Geslacht.
En dus kwamen alle andere leden van onze hemelse familie ook bij elkaar. Het was best afgeladen vol daar in de controle kamer van het schip! Dan besloten ze allemaal om me zonder aarzeling in een van de licht-kamers te zetten…. En daar werd ik omgeven door een geweldig stralend licht… en ik dacht en vroeg me af wat ik nog anders kon doen vanuit mijn stuk om hier wat aan toe te voegen, uit mijn eigen individuele stuk.
En toen kwam er een plotseling idee dat door me heen flitste. Het pas gewonnen en teruggekeerde evenwicht van onze Goddelijke Ouders – Vader en Moeder – en de daarop volgende schepping van het Platina Zilveren Witte Licht van hen! Ja, dit is waar ik in wilde stromen in deze lichtkamer en hun beider gelaten verschenen boven me en ze stemden blij in om aan mijn verzoek te voldoen.
Daar de Goddelijke Moeder me reeds had begiftigd met het Zilveren Platina Diamanten Schild via Isabel.  (Link:  The Permanent Shield of Protection of the Divine Mother – Der Dauer-Schutz-Schild der Göttlichen Mutter (bilingual) http://wp.me/p2wHrN-2n0)  ging dit specifieke Licht van Boven ook samen met dat van haar Diamanten Schild en toen ik op keek vol verwachting, was ik in staat om iets anders naar beneden en over me heen te zien zweven, wat midden in dat prachtige licht zat.
Er kwam naar beneden en ging recht mijn meest innerlijke hart in – die helende codes die cellulaire schade herstellen van mijn menselijke hart:   33 45 634  en dat ging helemaal naar beneden met het Platina-Zilveren-diamanten Licht van onze Hemelse Ouders…  verspreidde zich en bleef zitten in de kern van mijn hart en er om heen.
 
(For these Codes please see link: Code-Numbers for Nutritional Foodstuffs and Health – Archangel Raphael through Marc Gamma -  http://wp.me/p2wHrN-2Wh) !-  (Nederlands:  Marc Gamma Healing Getallen van AE Raphaël van 6 mei 2014)
De pijnen werden enorm verminderd en dat deden ook de zieke gevoelens in mijn maag…  Ik lag daar maar gewoon en genoot heel erg van wat er aan me gedaan werd….  Die ouderlijke, goddelijke gelaten boven me… het neerstromen van het licht dat de getal codes droeg, om al mijn beschadigde lichaamscellen te herstellen in en rond mijn hart…  die mijn hart en mijn zicht openden, ze doordrongen ook alle obstakels en muren.
Ik kon al mijn familie leden daar zien en er kwam nog een bij:  Moeder Gaia die nu bevrijd was en in al haar schoonheid!  Zij kwam op in het pas gebouwde kanaal van liefde in de kleur van Zilveren Bruin en verbond zichzelf aan heel mijn Familie van de Sterren.
Dit was een geweldig vreugdefeest…
toen zij weer bij de rest van mijn Sterren Familie kwam! 
En plotseling realiseerde ik me wat er op dat moment gebeurde : Dit was de her-vereniging van Hemel  en Aarde  !
dove inside sphere
Moeder Gaia bracht vanuit haar bevrijde hart al haar krachtige energieën gezuiverd en  hersteld naar hun oorspronkelijke glamour en er was een enorme uitwisseling van Hemelse -en Aardse energieën en allen vierden dit lachend en vol vreugde genoten zij dit. Dit was zoiets als een echte “Joint venture” of “Gezamenlijke Onderneming” van alle Machten van Hemel en Aarde ! Ja, dit was het – een soort van Chemische Huwelijk of Chemisch Trouwen van wat de profetieën op Aarde al zo lang geleden hadden verteld dat zou gaan gebeuren aan het eind van de cyclus..  als onze hemelse ouders ons weer zouden roepen voor onze terugkeer naar huis…. 
Dus vandaag ging ik door op mijn specifieke wijze met wat zo vaak werd voorzegd in spirituele gemeenschappen dat zal gebeuren met ons die vurig streven om uiteindelijk naar huis te gaan waar we vandaan vertrokken om dit grote avontuur te beleven van dualiteit en te worden beroofd van al onze hemelse krachten en kennis, terwijl we hier op Planeet Aarde wonen.
Nu weet ik het ! Ik ben dankbaar !
En ik rust in de immense Liefde van alle Universums en van onze Goddelijke Ouders ! 
Namasté
Contramary=Evamaria
Source: Proceeding forward – getting close to Ascension http://wp.me/p2wHrN-3fd

Copyright © Contramary=Evamaria Holstein. It is allowed to share this message in its complete form without changes and when the author’s name and the link to the original site is given.
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html