Labels

Thursday, May 8, 2014

Andrew Bartzis, hoofdstuk 2 - Herroeping van het Bankwezen

Herroeping van het Bankwezen          (hoofdstuk 2)


Ik roep alle spirituele contracten op die er zijn:

- in mijn verleden, huidige en toekomstige levens
- zelven en bestaansvormen in deze dimensie en tijdstroom
- en alle tijdstromen boven en onder de Aardse centrale sinusgolf van        co-existentie

Op dit exacte moment, in het immer aanwezige moment van cocreatie,
ontbied ik alle voorouders met dezelfde DNA afstamming om een verenigd eerbaar spiritueel hof van billijkheid te creëren zodat ik een remedie kan vinden om alle contracten waaraan kleine lettertjes zijn toegevoegd tijdens het pregeboorte- en geboorteproces om te zetten.

Ik roep de 4 elementen op: Lucht, Aarde, Water en Vuur.

Ik roep het spirituele hof van billijkheid op met alle voorouders, verenigd met de migratiepatronen van alle zielsfamilies die incarneren op Moeder Aarde.

Ik roep de voornaamste vooroudergeesten van Moeder Aarde op om aan dit spirituele hof te verschijnen om ruimte beschikbaar te stellen voor het lezen en verwijderen van alle contracten aangaande energie-uitwisseling van waardesystemen.

Ik roep de mondiale droomtijd van de Aarde op.

Ik roep de verenigde droomtijd-gemeenschappen van de gehele Aarde op om naar dit spirituele hof van billijkheid te komen om het bij te staan met hun volledige wijsheid aan dit gewijde moment, waarop ik opnieuw mijn soevereine geestautoriteit claim voor alle uitwisseling van energie voor waardesystemen.

Ik herroep hierbij al mijn spirituele contracten met de belangrijkste bankiersfamilies.

Ik herroep al mijn spirituele contracten met alle bankiersfamiliewapens.


Ik herroep, verwijder en ontbind alle bankiersfamilietrusts die mijn naam gebruiken als nummer voor het oogsten van energie.

Ik herroep alle veronderstelde rechten die worden gebruikt door het op DNA gebaseerde koningschap, lordship of contracten m.b.t. het wisselen van landhuizen tussen alle bankiersfamilies.

Ik verklaar hiermee dat ik niet toestem in het heersen door enkelen. Ik stem niet toe in het heersen door bankiersfamilies.

Ik stem niet in met de veronderstelde autoriteit van de bankiersfamilies die de vrije rechtbanksystemen financieren.

Ik herroep alle rechten, privileges en regels die zijn gecreëerd door op familiewapen - of DNA-afstamming gebaseerde bankiersfamilies, om het vrije rechtbankensysteem te domineren en te controleren.

Ik herroep hierbij alle spirituele contracten die het bankwezen als zijnde verbonden met mijn vrije wil definiëren.

Ik herroep alle kleine lettertjes binnen al mijn verleden, huidige en toekomstige zielscontracten die te maken hebben met enig banksysteem als een 3D-matrix schuldincasso of een systeem om energie te oogsten.

Ik eis de onmiddellijke terugbetaling van alle energie - en 3D-matrix vertegenwoordiging van waarde.

Ik stem niet in met het gebruik van corrupte rechtbanken als middel voor rechtspraak.

Ik herroep alle rechten van 3D-gebaseerde rechtbankveronderstellingen van macht met enige 3D-uitwisseling voor waarde systemen die zijn gecreëerd voor de lol van de bankiersfamilies.

Ik herroep hierbij alle toestemming voor op inkt, web of energie gebaseerde handtekening oogstende systemen.

Ik herroep alle rechten om mijn 3D-matrix handtekening te gebruiken om me te vertegenwoordigen in enig rechtbanksysteem, geestelijk of 3D-matrix.

Ik stem niet toe in het gebruik van mijn zielscontracten als middel om energie te oogsten door welk dan ook van de primaire banksystemen die zijn gecreëerd door de primaire zielscontract-houdende bankiersfamilies.

Ik herroep alle rechten om mijn naam te gebruiken in enigerlei vorm door wapenschild-contracten met bankiersfamilies.

Ik eis het onmiddellijke en permanente uitwissen van alle handtekeningen die worden gebruikt om me te vertegenwoordigen in het bankensysteem van wisselen voor waarde.

Ik stem niet toe in het gebruiken van mijn levenskracht voor welke uitwisseling van waarde ook via het bankensysteem, dat niet volledig transparant is t.a.v. alle transacties, geestelijk of 3D-matrix.

Ik verklaar hiermee dat alle bankgebaseerde gebouwen die heilige geometrie gebruiken GEEN MACHT hebben over mijn soevereine vrije wil.

Ik herroep hierbij alle spirituele contracten met alle banksystemen die heilige geometrie gebruiken als middel om energie te oogsten of als werktuig voor dominantie en controle.

Ik herroep alle rechten, privileges en veronderstellingen bij gebouwen die heilige geometrie gebruiken als kleine lettertjes bij zielscontract-dwangsystemen.

Ik stem niet in met enig heilig geometrisch gebouw voor de huisvesting, het vasthouden of het overdragen van iets van mijn levenskracht voor enig banksysteem op alle Aardse tijdlijnen en/of daarnaast bestaande dimensies.

Ik herroep hierbij alle spirituele contracten met alle heilige geometrische systemen die mijn levenskracht gebruiken zonder directe instemming van mij en de volledige toestemming van al mijn zielenfamilie-voorouders.

Ik herroep alle rechten, privileges en reglementen die een nieuw heilig geometrisch banksysteem creëren.

Ik verklaar hiermee dat alle bankfamilies en -systemen nu verboden worden om in het geheim te handelen, verborgen of openlijk, om mijn energie in enigerlei vorm te oogsten.

Ik verklaar hiermee dat Moeder Aarde nu met mij zeggenschap heeft over alle systemen m.b.t. het wisselen van energie voor waarde.


Ik roep alle voorouders op deze lezing van mijn vrije wil te honoreren en het in de Aardse Akasha-kronieken in te voeren zodat alle bewuste soorten begrijpen dat onze vrijheid komt door het te allen tijde gebruiken van vrije wil.

 Vert. Rob/Marja 

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html