Labels

Sunday, January 5, 2014

Nov.2013 geluidsopname van Paul Hellyer


Hier is een geluidsopname van Paul Hellyer:


en hieronder staat de vertaalde tekst.  

Hij was een minister van Defensie in de 1960er jaren in Canada, en hij regeerde over de bewapende legers van het land in de tijd van de Koude Oorlog – en toen hij terugtrad zei hij publiekelijk dat wij niet alleen zijn in het universum, en dat sommige gasten van de buitenste ruimte feitelijk hier al leven, op planeet Aarde. Is dit fantasie? Is iemand ons echt aan het gadeslaan? Vandaag vragen we de man die zei dat UFO’s een serieuze zaak zijn – Paul Hellyer.

Follow@SophieCo_RT

Sophie Shevardnadze: “Onze gast vandaag is de Honorabele Paul Hellyer, een vroegere minister van Defensie van Canada, en hij gelooft dat levensvormen vanuit de ruimte hier op Aarde aanwezig zijn. Het is geweldig om u in de show te hebben. Waarom zegt u dat UFO’s net zo echt zijn als vliegtuigen die boven ons hoofd vliegen?

Paul Hellyer: Omdat ik weet dat ze dat zijn. Feitelijk hebben zij onze planeet al duizenden jaren bezocht en een van die gevallen die jullie het meest zou interesseren, als je me een paar minuten geeft om dat te beantwoorden, is dat in de Koude Oorlog, in 1961 er ongeveer 50 UFO’s in formatie vlogen naar het zuiden, vanuit Rusland over Europa, en de Opperste Geallieerde Commandant was heel erg bezorgd en stond klaar om de “Paniek” knop in te drukken toen zij omkeerden en terug gingen over de Noord Pool. Ze besloten een onderzoek  in te stellen en ze deden dat 3 jarenlang en ze besloten, met absolute zekerheid, dat vier rassen  - minstens- de planeet al duizenden jaren hadden bezocht. We hebben een lange geschiedenis van UFO’s en natuurlijk is er de laatste tijd meer activiteit geweest in de laatste tientallen jaren sedert wij de atoombom uitvonden en zij zijn daar zeer bezorgd over en over het feit dat we die misschien weer willen gebruiken, en omdat de Kosmos een eenheid is en dit niet alleen ons beïnvloedt maar ook andere mensen in de Kosmos, zijn ze heel bang dat we stom genoeg kunnen zijn om opnieuw atoom wapens te gaan gebruiken, en dit zou heel erg slecht voor ons maar ook voor hen zijn.

Soph: Geen serieuze wetenschapper heeft publiekelijk een bewijs geleverd van een ontmoeting met buitenaardsen – waarom zouden wetenschappers die feiten niet bevestigen als ze bestaan?

Paul H: Ik ben bang dat ze uit hun wijze van werken moeten gaan om dat uit te vinden. Zelfs als ze maar 10 procent onderzoek zouden doen, dat ik gedaan heb in de laatste 8 jaren, dat ze net zo overtuigd zouden zijn als ik ben. Ik bedoel, ze konden het zelfs nog sneller doen. Het kan wat meer kosten als ze geen militaire achtergrond hebben, maar er zijn zoveel prachtige boeken die deze verhalen al vertellen en die zijn authentiek; de sightings zijn door meer dan een getuige authentiek verklaard en ook door radar, en zij zijn op diverse plaatsen op Aarde al geland, inclusief Rusland. Er is hier ook een beroemd geval, ik kan de plaatsnaam niet meer herinneren, maar dat werd in die tijd wijd verspreid, een man schreef er een boek over en toen kochten de Fransen de boekrechten zodat die blijvend zou worden gecirculeerd. …  Er is gewoon zoveel bewijs, als iemand maar een klein tijdje zou nemen om maar weinig onderzoek te doen en dat ging bestuderen. Sommige mensen zijn geïnteresseerd en zullen er tijd voor nemen, en de anderen zeggen dan gewoon: “Oh, weet  je dat is gewoon fantasie.” Sedert ik dit onderwerp openbaar heb gemaakt, krijg ik ongeveer drie of vier emails per week van uit de hele wereld, door mensen die echt sightings gezien hebben en anderen die feitelijk op schepen zijn geweest, en sommigen ervan die naar een andere planeet werden getransporteerd. Deze informatie… is top geheim op de manier dat regeringen er niet over spreken, maar als je luistert naar whistleblowers(klokkenluiders) en naar mensen die in de industrie hebben gewerkt en die weten wat er gebeurt, is er gewoon heel veel informatie daar buiten en het zal niet veel tijd kosten om je handen daarop te leggen.

Soph: Ziet u, het probleem is dat sommigen die UFO sightings rapporteren en alien ontvoeringen en die werden getoond om dingen te bedenken, om beroemd te worden, om geld te maken – of gewoon voor de grap. Hoe maken we fictie los van een feit?

Paul H:  Je moet veel tijd besteden om dat uit te vinden… we gebruiken het gezegde om “het kaf van het koren te zeven” en dat heeft veel moeite nodig. Toen ik minister was kreeg ik sightings rapporten en toen we die uitzochten, bleek er 80 % dat is 8 van de 10, niet echt te zijn, dat waren zichten op Venus of op plasma, of een dozijn andere dingen, maar er waren er 15 of 20 % waar geen verklaring voor was en dat waren echte ongeïdentificeerde vliegende objecten (UFO’s dus). Een van de conferenties waar ik naar toe ging… dat was in Las Vegas.. werd gepromoot door een man die een boek over crashes had geschreven en daar waren tientallen van en velen ervan waren zeer-zeer authentiek, dus het zou onmogelijk zijn om te lezen over dat bewijs en niet tot de conclusie komen dat die voertuigen echt waren.

Soph: Hebt u ooit zelf een ontmoeting gehad met aliens/buitenaardsen? 

Paul H: Geen ontmoeting met aliens, nee. Ik heb een UFO gezien ongeveer 120 mijl ten noorden van Toronto, boven het meer Muskoka, waar ik een landhuisje heb. Twee jaar geleden bij Thanksgiving, dat in oktober is, zei mijn vrouw dat ze naar buiten wilde gaan kijken naar de sterren, dus… ik ben niet echt een nachtman.. maar ik zette mijn cap op en ging met haar mee naar buiten en zij keek naar de oostelijke lucht en zei: “Daar is een ster,” en ik keek naar de andere kant en zei: “Oh, er is hier een veel helderder,” en zij keek ernaar en we keken er ongeveer 20 minuten naar totdat onze nekken bijna braken en dat was absoluut een UFO want die kon drie tot vier graden van positie veranderen in de lucht, en in drie of vier seconden. Ik zocht het uit, er waren geen satellieten die dat konden doen, een ruimte station ging wel langs maar dat is niet in staat om zo snel te gaan en er was geen andere uitleg behalve dat dit een echte was. Twee dagen later ging ik in het donker naar beneden, nam een comfortabele stoel en bleef kijken. Dat ding kwam bijna op dezelfde plaats op en hield me bezig zo lang is ik het kon. Toen ging ik weer terug naar de cottage maar dit was heel interessant voor me omdat het in de lucht naar beneden viel en dan weer opsteeg en het verschoof weer een paar graden en maakte een rondje en kwam terug met een astronomische snelheid, want je weet dat ze heel heel hard reizen.

Soph: Dus lijkt het dan een vallende ster die heel snel valt en dan weer omhoog gaat? Waar lijkt het op?

Paul H: Nou het lijkt gewoon op een ster.

Soph: Het lijkt gewoon op een ster?

Paul H: Ik weet niet of je zelf ooit de Bijbel hebt gelezen of niet, maar ik denk dat de ster  van Bethlehem ook een van God’s vliegende schotels was.

Soph: U vertelde me ook dat mensen u emails schrijven, drie tot vijf emails per week en dat ze werkelijk werden ontvoerd of dat ze ontmoetingen hadden met aliens. Vertellen ze u echt waar aliens op lijken? Ik bedoel, iedereen is hier in geïnteresseerd – hoe weet ik dat ik een alien zie en dat hij me ontvoert?

Paul H: De eerste vraag die je moet stellen is hoeveel rassen zijn er? Ik dacht altijd dat er tussen twee en de twaalf rassen waren. Apollo astronaut Edgar Mitchell, die een paar jaar geleden naar Toronto kwam en met ons dineerde zei ook dat er ongeveer tussen twee en twaalf rassen waren, maar de laatste rapporten die ik kreeg uit diverse bronnen gingen erover dat er ongeveer 80 verschillende rassen waren en dat sommigen er net zo als ons uitzagen en dat ze over straat konden lopen en dan wist je niet eens dat je langs een van hen ging. Dat zijn wat wij noemen “Noordse Blonden” en ook de Grote Witten die eigenlijk werken met de US Airforce in Nevada. Die kunnen er ook voor doorgaan, ze hadden een stel van hun dames die als nonnen verkleed waren om in Las Vegas te gaan shoppen en die werden niet opgemerkt. Ik heb een vriend die een van de mannen over straat zag gaan en hij is iemand die kan herkennen dat ze anders zijn, en dat deed hij ook. En dan zijn er de Kleine Grijzen zoals ze genoemd worden, en dat zijn degenen die je meestal ziet in stripverhalen, die hebben hele dunne armen en benen en ze zijn heel klein, maar iets meer dan 1.50 m. En die hebben een enorm groot hoofd en grote bruine ogen. Maar er zijn nog andere rassen en je moet weten dat het andere rassen zijn en weten dat ze allemaal verschillend zijn. Als je de Korte Grijzen zou zien, dan zou je zeker weten dat er iets is wat je nooit eerder gezien hebt, maar zag je een van de Noordse Blonden dan zou je zeggen : “Oh ik denk dat die  uit Denemarken komt of zoiets.”

Soph: Dus de rassen die u beschrijft – zijn die allemaal anders in termen van leuk en aardig? Zijn sommigen ervan leuk en goedwillend en anderen akelig, hoe zijn ze? Zijn ze goed voor mensen op Aarde of zijn ze hier om hen kwaad te doen?

Paul H: Dat is moeilijk te beantwoorden, want ze hebben verschillende agenda’s en misschien moeten wij op Aarde ook dezelfde agenda hebben maar dan kun je niet zeggen, misschien dat Rusland en China en de VS allemaal dezelfde agenda hadden, op elk ogenblik, maar dat is niet zo. Ik zeg dat bijna allen goedwillend en gunstig zijn en dat ze ons willen helpen, er kunnen misschien een of twee rassen zijn die dat niet zijn. Dat is een van de dingen die ik aan het onderzoeken ben op dit moment om te zien wie ze zijn, wat ze willen en wat hun agenda’s echt zijn.

Soph: Die buitenaardse schepselen – waar kwamen ze vandaan en hoe kwamen ze hier naar de Aarde?

Paul H: Die komen uit diverse plaatsen. Een lange tijd wist ik alleen maar dat ze uit verschillende sterrenstelsels kwamen – de Plejaden, Zeta Reticuli en diverse andere sterrenstelsels… maar in de voorbije paar maanden heb ik mensen ontmoet die me wakker maakten voor dat ze ook in ons sterrenstelsel zijn, en dat  er echt buitenaardsen zijn die leven op een planeet die Andromeda heet, en dat is een van de manen van Saturnus en dat er  weer anderen van Venus komen en sommigen op Mars zitten en dat ze uitwisselen tussen elkaar – ik denk dat ze dat doen omdat er zoiets als een “Federatie” is van die mensen en dat ze regels hebben. Bijvoorbeeld, een van de regels is dat ze zich  niet met onze zaken mogen bemoeien totdat ze daartoe worden uitgenodigd – en dat is een van de redenen, waarschijnlijk, dat we niet meer van hen gezien hebben tot vrij recent geleden…

Soph: Maar wat bedoelt u? Er zijn heel veel mensen die met hen willen uitwisselen, er zijn heel veel mensen die hen echt graag willen ontmoeten en om te leren wie ze zijn. Wat, hebben ze een special uitnodiging nodig om met ons uit te wisselen?  Wat betekent het – “ze willen zich niet bemoeien met onze zaken?”

Paul H: Ze willen ons niet zeggen hoe we onze zaken moeten doen, ze hebben het feit geaccepteerd dat dit onze planeet is en dat wij het recht hebben hoe die te ‘runnen’ maar ze zijn zeer bezorgd: ze denken niet dat wij goede bestuurders van onze planeet zijn, we hakken onze bossen leeg, we vervuilen onze rivieren en onze meren, en we dumpen riolen in onze oceanen, en we doen allerlei soorten dingen die niet goed zijn zoals goede bestuurders moeten doen voor hun huis wat we zouden moeten doen. Zij vinden het niet goed wat we doen en dat maakten ze ons heel erg duidelijk. Als feit hebben ze ons een waarschuwing gegeven.

Soph: Hoe?

Paul H: Dit is uit meer dan uit een bron gekomen….

Soph: Hoe hebben ze dat duidelijk gemaakt, wat deden ze?

Paul H: Ze hebben met mensen gepraat. Een van de mensen waar ik een maand geleden mee sprak wisselde met hen uit in Peru in 1974, hij en zijn broer. Ze waren naar Andromeda geteleporteerd. Hen werd verteld wat mensen daar denken en dat wij onze eigen planeet verwoestten en in feite dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren als we niet slimmer worden en onze manieren veranderen. We gebruiken teveel tijd om elkaar te bevechten, we gebruiken teveel geld voor militaire uitgaven, en niet genoeg om de armen te voeden, en om te zorgen voor de daklozen en de zieken, en dat we onze wateren vervuilen en onze lucht en dat we maar rondspelen met die exotische wapens, met thermonucleaire wapens en atoomwapens, die zo’n verwoestende effecten hebben op de Aarde en in andere gebieden van de Kosmos. Ze vinden dat niet leuk en dat is de reden waarom ze graag met ons willen werken om ons betere manieren te leren maar alleen, denk ik, met onze toestemming. Ze werken via individuen; ze proberen of pikken mensen uit die niet bang zijn om door hen gedood te worden, want ze kunnen je aardig bang maken. Een van de gevallen die ik ken was met de Grote Witten in Nevada, waar de luchtmachtman van de VS die met hen werkte doodsbang voor hen werd, en een, Charles Hall, redde de dochter van een van de high-up mensen van de Grote Witten in Nevada, en als resultaat werd hij goede vrienden met de moeder, en zo gauw ze elkaar konden vertrouwen, kregen ze een prachtige relatie. Hij schreef er een boek over dat heet “Millennial Hospitality”   –   dat vertelt je hoe je door deze fasen heen kunt gaan, om eerst doodsbang te worden maar dan als je vertrouwen kunt kweken en een werkende relatie – dan kun je zo’n zelfde soort relatie krijgen die je hier zou hebben met iemand op Aarde.

Soph: Maar dit denk ik nu: als je over hun aanwezigheid praat, is dat duidelijk niet wat zij wensen, omdat ze zich verstoppen, waarom ben je dan niet bang voor repercussies? Je zegt duideljk dat ze hier zijn, tussen ons, en vertelt me over al die rassen die bestaan….

Paul H: Ze zijn tussen ons, hier en ik ben niet bang want in de meeste gevallen, zover het de technologie betreft, zijn ze lichtjaren verder dan wij zijn, en we hebben al veel van hen geleerd. Veel van de dingen die we heden gebruiken kregen we al van hen, weet je – led- lichten en mikrochips en Kevlar vesten en allerlei dingen die we uit hun technologie kregen en we zouden nog meer kunnen krijgen, specifiek in de velden van artsenij en landbouw als we het vredig zouden doen. Maar, ik denk, misschien zijn er van onze mensen sommigen die meer geïnteresseerd zijn in militaire technologie en ik denk dat dit foute boel is  en dat is een van de dingen die we zullen moeten veranderen, want we zullen allemaal samen moeten gaan werken, overal op de planeet. 

Soph:  Je noemde militaire technologie en uitwissel techologieën en ruilhandel tussen aliens en mensen in de Amerikaanse regering. Ik wil u vragen, als ex minister van Defensie van Canada – is interstellaire oorlog een mogelijkheid? Moeten we een Star Wars kracht creëren om onszelf te beschermen/verdedigen tegen een mogelijke invasie of zoiets?

Paul H: Ik denk dat het mogelijk is, maar een mogelijkheid specifiek alleen als we iedere UFO naar beneden zouden schieten die door onze luchtruimte komt zonder te vragen wie ze zijn en wat ze willen. Direct vanaf het begin begonnen we vliegtuigen na te jakkeren, probeerden hen af te schieten maar hun technologie was superieur genoeg zodat we niet in staat waren  er mee weg te komen, zeker een lange tijd niet. In die periode tijd konden ze ons hebben over genomen zonder enig probleem als ze dat hadden gewild, dus ik denk, anders dan het ontwikkelen van onze eigen Star Wars, om onszelf te beschermen tegen hen, kunnen we beter samenwerken  met goedaardige rassen waarvan er een grote hoeveelheid is en met hen samenwerken en grotendeels op hen vertrouwen, natuurlijk en samenwerken, zodat we tegelijkertijd aan iets bijdragen; ik denk niet dat er enig punt zit voor ons om onze eigen galactische sterkte op te bouwen dat ons zou verleiden om op onszelf te varen en om streken uit te halen en dat is een van de dingen waar sommigen van hen bezorgd over zijn.

Soph: Wat verwacht u dat er gebeurt als mensen beginnen te geloven in buitenaards bestaan op Aarde? De dingen zullen zeker gaan veranderen, onze levens zullen dan niet meer hetzelfde zijn.

Paul H: Ik hoop dat dat het geval is. Ik ben geheel voor disclosure/onthulling en ik zal heel hard trekken aan volledige onthuling in het boek dat ik aan het schrijven ben om enkele redenen daarvoor te geven, dingen die we echt moeten weten en het recht toe hebben om te weten. Onze toekomst als rassen, en hier bedoel ik dus alle rassen mee in de wereld, is zeer mogelijk in gevaar als we bedenken wat er bezig is en gaan samenwerken om te proberen het leven voor ons allemaal meer verantwoordelijk te maken en om ook samen te werken met onze buren van andere planeten.

Soph: Toch denk ik zelf – als ze al zo lang hier zijn geweesrt, zoals u zegt, en ze zijn geïnteresseerd om de mensheid te helpen, zoals u zegt, waarom is onze wereld dan zo’n rotzooi? Als je iemand wilt helpen  dan wacht je er toch niet op dat iemand je uitnodigt om je te helpen, niet?

Paul H: Ik denk dat ouders soms tegen hun kinderen zeggen – “dit is wat je zou moeten doen”, maar dat betekent niet dat kinderen het gaan doen, nietwaar? De Kosmos is gebaseerd op de vrije keuze/wil. Ons is de optie gegeven om fouten te maken, om verkeerde keuzen te doen, en ik denk, waar sommigen van ons last van hebben is, dat we al teveel verkeerde keuzen gemaakt hebben, en niet voldoende goede keuzes. Dus moeten we beginnen om onze prioriteiten te veranderen door zoveel tijd te verknoeien en moeite te geven aan wapens om elkaar te doden, of om elkaar te domineren en dat we veel meer tijd moeten besteden aan over hoe we elkaar kunnen helpen om een beter leven te krijgen en een meer rechtvaardige gemeenschap, en aan een leven dat gezonder is. Als de gezondheidszorg beter is en als de voedsel distributie beter is en als de lucht schoner is, het water is schooner en al die zaken die er op wachten gedaan te worden, als we gewoon samen komen en als we zeggen, roei in de juiste richting, in dezelfde richting, dan is het mogelijk, maar het is een groot iets en tot nu toe hebben we dat niet gedaan. Mijn thesis is dat we het moeten doen, we moeten beginnen het direct te doen.


Soph: Dank u zeer voor dit interessante interview en inzicht op het buitenaardse leven. Dit was Paul Hellyer, een vroegere Canadese minister van Defensie , die zegt dat aliens wel bestaan en tussen ons inleven op Aarde. Dit is alle tijd die we vandaag hebben, ik zie jullie in de volgende aflevering van Sophie&Co.  

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html