Labels

Friday, January 31, 2014

26.01.2014 Ascentie van Angela Hope, deel 1 en 2

Ascentie van Angela Hope, deel 1 en 2, deel 1


Angela Hope heeft een van moment tot moment verslag gezonden van wat Ascentie schijnt te zijn, waarvan ik denk dat net zo interessant is als welk stuk ook dat ik gezien heb. We weten dat er golven van ascentiemakers zijn en Angela schijnt een van de eerste omhoog gangers te zijn. Ik zet hier haar beschrijving. Dank je, Angela.

Mijn naam is Angela. Ik vond jullie schrijfsels op het web. Ik zocht naar dingen om uit te leggen wat ik allemaal beleef. Voor dit waren het allemaal symptomen van een ascentie proces die zooooo   onprettig waren en zoooo lang duurden! Ik kan jullie niet eens vertellen hoe verbijsterend het leven nu is en ik ben zo gelukkig dat ik mijn leven met boodschappen heb gedocumenteerd, met postings op FaceBook enz. Ik wil dit ook aan jullie(Steve Beckow) vertellen.
In december vorig jaar waren mijn ascentie symptomen zo vreselijk dat ik er niet tegen kon in mijn eigen schoenen te staan. Het was alsof alles in mijn leven afbrak, van binnen en van buiten.
Ik beleefde ongelooflijk verlies… auto, materialen, zelfs mijn baan. Ik had een ergerlijk  bellen in mijn oor (1) zoals water dat in je oor is gekomen… en ik neem baden, geen douches. Mijn lichaam ging door een constante griep. Ik was al moe na een paar stappen lopen.
Ik sliep uren en uren in het geval als ik weer eens aan vreselijke slapeloosheid leed. Ik vond mezelf ver weg bij alle mensen, vanaf december 2012. Als ik op een dag omgeven was door heel veel mensen, dan gingen ze daarna weg en waren het alleen ik en mijn twee katten, Simba en Penny.
En als ik daar over spreek, ik heb nu en geheel nieuwe relatie met het dierenrijk en dat houdt ook in mijn vermogen om met ze te communiceren!! Oh, ja!! Dat is helemaal telepathisch.
Ik ontdekte dat zij al op dat niveau van telepathie met me zaten, sedert dag een. Ik ontdekte dat ik geen vlees kon eten! Ik nam een hapje hamburger in december en dat liet me drie dagen ziek in bed blijven.
Ik verloor zoveel gewicht en ik kon niet eten en miste het zelfs niet. Ik wilde wel eten maar niks ervan was wat ik wilde. Dus at ik niet en miste het niet eens.
Toen ik het wel deed wilde ik geen vlees en de gedachte aan vlees eten, maakte me ziek. Dat is nog zo. Ik zie dieren als mijn vrienden en kan niet geloven dat we hen behandelen zoals we doen. We eten onze vrienden niet op, ze zijn hier om van ons te houden en om ons te beschermen!!!
Mijn verjaardag is in de eerste week van januari. Ik heb een carrière uitgeoefend in muziek sinds al altijd. Ik nam mijn laatste dollars en wierp me op bij film.t.v./ commercials en kreeg tot mijn verrassing een deal om te publiceren! Opeens wordt mijn muziek erkend en gewild. Nog geen geld maar dat is weer wat anders!
Zonder mijn auto begon ik te lopen. Dat is het beste dat me is overkomen. Ik houd van lopen. Ik heb niks met kleren, schoenen, make-up, al die dingen waarom ik (vroeger) ging shoppen en verzamelde alleen om het weg te geven.
Ik merkte 6 maanden dat ik met een vork, een bord, een glas enz leefde en ik miste geen legkast of dingen die ik niet nodig heb. Ik beleefde een aversie tegen de microwave/magnetron die trouwens toch kapot ging. Dingen braken stuk of werden niet bereikbaar en ik vond er een pad omheen en die dingen leidden me tenslotte de ascentie in. Ik weet dat nu pas.
Ik channel mijn spirit gidsen maar ik wist nooit hoe ze eruit zagen totdat ze me dat lieten zien. Ten eerste zien ze er helemaal niet erg anders uit dan menselijke wezens maar ze zijn dun en heel, heel erg groot, bijna zo’n 8 feet /2.40 m of meer.
Ze lieten mij een plaatje zien van hen terwijl ze op mijn straat liepen! Te gek! Er zijn twee van hen en ze zijn niet mannelijk of vrouwelijk maar vertegenwoordigen mijn begrip van perceptie ervan en, net als wij allemaal gelijk zijn, zo zijn zij. Ze laten me alle dingen in het leven zien die vanaf de geboorte me altijd anders dan ieder ander lieten voelen.
Voor mijn verjaardag had ik de wens om alleen maar naar huis te gaan. Ik heb geen huis dus was ik verbaasd dat ik iets wilde wat ik ook maar kende als een thuis voor me. De wens om hier weg te gaan, was sterk en ik wilde alleen maar naar huis.
Op een dag ging ik rusten met dat in mijn hoofd en ik had een belevenis van in een piramide te gaan. Toen ik daar kwam was er een hele massa mensen die met een stem sprak en me groette. Dit kon ik niet geloven.
Ze weten wat ik denk en waar ik over wil praten, enz. Ik kan dit niet duidelijker vertellen. Ik weet gewoon dat ik het kan bedenken en dat ik er dan gewoon ben! (2) Dat bracht me veel troost.
In 2012 kreeg ik een heup die werd vervangen, wat gecompliceerd was en me achterliet met een chronische pijn die ongelooflijk was. Dag in, en dag uit moest ik in bed blijven en opeens ervoer ik een healing. Ik heb nu geen pijn, nergens niet, in mijn lichaam. Als ik probeer in mijn emoties te gaan, heb ik ze niet en ik heb een geschiedenis van depressie en emotionele problemen gehad. Ik voel de dingen meer maar dan zonder emoties.
Als ik nu loop voel ik me alsof ik groter ben. Kleuren zijn zeer, zeer helder en levend.  Ik deed veel meditaties die me aan de Aarde verankerden en ik wist instinctief dat ik dit moest doen. Het is alsof ik 30.000 feet hoog in de lucht zit en naar de Aarde kijk en realiseer me dat ik gewend was om daar te zijn. Ik interesseer me niet voor een leven daar maar heb er wel kennis/weet van.
Geen problemen meer met pijnen, oorpijnen, hoofdpijnen, enz. zoals eerder. Ik denk aan iets en het gebeurt. Het gaat om het denken erover want het gebeurt, maar er zit geen denken aan vast. Snap je dat? Het is alsof het er al is. Ik heb  een andere kennis van tijd, een ander weten. Met andere woorden ik wacht nergens op, het IS er al.
Mensen kijken anders naar me. Ik kan dat niet bewijzen want ik heb er niemand naar gevraagd maar ik kan zeggen dat ze iets zien dat ik niet doe en wat zij zien is zeer aantrekkelijk voor ze. Ik kan alleen zeggen dat ze niet weten wat het is !!!!!!!
Wat betreft muziek, als ik nu liedjes ga schrijven hoor ik tussen de noten in en vind materiaal dat ik nooit eerder merkte. Het is ongelooflijk!!!!!  Ik moet vaak rusten. Mijn schema ligt voor me klaar en ik antwoord erop. Ik heb geen zorgen, verlangens, pijn, wensen, nodige dingen, wat ik wil, niks. Ik ben afgestemd op mij en op alles om me heen.
Ik wist niet waarom het ging toen ik ascendeerde. Ik merkte alleen dat mijn heup niet meer pijn deed en toen vloeiden alle andere dingen voor me en wist ik dat het over was.
Het leven is nu een makkelijke weg. Ik voel alsof ik me de hele tijd gelukkig voel en ik lach over alles alsof ik weer een kind ben. Ik merk ook dat ik anders praat en schrijf. Totaal niet hetzelfde. Mijn communicatie is heel feitelijk/zakelijk en ik gebruik geen mooie woorden  meer over en boven wat ik feitelijk kan zien, uit. Het stroomt gewoon. Ik beleef geen snags meer  ( geen klippen, stompen, of uitsteeksels meer).

Voetnoten van Steve Beckow:
(1) In het algemeen is het rinkelen/bellen in het oor het geluid van de muziek van de sferen, de kosmische motor, AUM, de Goddelijke Moeder. Maar soms gebruiken de hemelse wezens dit om onze aandacht te trekken. Kijk op “Waar moet je Kijken voor Tekenen van Spirituele Vooruitgang” “Where to Look for Signs of Spiritual Progress” at http://goldenageofgaia.com/spiritual-essays/the-nature-of-the-divine-mother/where-to-look-for-signs-of-spiritual-progress/
(2) In de hogere lagen reizen wij door te denken waar we graag willen zijn en onmiddellijk zijn we er. 

Angela Hope: Het Verhaal van mijn Ascentie - deel 2  

Ongeveer midden in December 2013 werd ik wakker en het eerste wat ik hoorde toen ik mijn ogen opende was een hoorbare stem die helder als de dag zei : “Ik ben de zevende straal!!” Ik sprong op met  WIE ZIT ER IN MIJN KAMER! 
Ik woon in Los Angeles en er is een restaurant in Topanga dat heet Inn of the Seventh Ray.  (De Herberg van de Zevende Straal) Ik wist nooit wat een ray was of het getal ervan. Ik was totaal perplex maar ik wist dat wat ik hoorde, werkelijk was.
Dus, door een onderzoek te doen, kwam Saint Germain omhoog! Toen deed ik een reading/lezing en dit is ook verder bewijs voor mij dat wat me gebeurde authentiek is, werkelijk en zo speciaal dat ik de wereld erover wil vertellen! Ik geloof dat ik bezocht werd door Saint Germain.
Iemand die nu door de absolute vele niveaus gaat van de hel waar ik doorheen ging zolang als ik deed (48 ben ik nu) moet weten dat er een eind aan komt. Het is het meest duister vlak voordat het licht wordt.
In de meditatie vanmorgen ging ik naar de plek die ik als mijn thuis ken. Ik vroeg wanneer ik feitelijk opsteeg. Ze spreken allemaal met een stem. Ik wist toen ik die vraag stelde wat het antwoord zou zijn.
Ongeveer vier weken geleden was ik mijn huis aan het poetsen en had ik weer hardop een conversatie met mijzelf. Dit gebeurt vaak en dagelijks. Ik had een herinnering van mijn moeder en iets dat ze deed en zei toen ik een kind was, wat zo gemeen was, zo pijnlijk, zo wreed was.
De tranen kwamen ergens vandaan, zo speciaal en het was eigenlijk niet de pijn die ik voelde. Ik voelde compassie en niet alleen voor mijn moeder, maar voor alle mensen. Toen huilde ik vanuit de diepten van mijn ziel naar God en ik huilde voor iedere afgedankte ziel, ontnomene van privileges, iedere niet geliefde ziel ooit.
Ik verklaarde hardop mijn liefde voor alle mensen die geliefd en speciaal zijn. Ze zijn allemaal geliefd en speciaal. Wij zijn geschapen in liefde en wat er met ons gebeurt als we worden verworpen, is verkeerd. Ik huilde intens. Ik zwoer om alle leven te eren en te respecteren.
Die dag toen ik ging wandelen hield ik van iedereen die ik zag. Een dame die met een looprekje liep zoals ik deed, naderde en ze riep uit: “Angie!!!!” Ik kende haar niet en heb haar nooit eerder ontmoet. Toen ik dichterbij kwam noemde ze weer mijn naam en ik zei haar dat mijn naam Angela was. Ik liet zelfs mijn auto rijbewijs zien.
Zij kende mijn naam reeds. Ze vroeg om een omhelzing en een kus. En dat deed ik. Toen liep ze door. Ik kwam thuis en deed mijn normale dingen. Die nacht toen ik sliep steeg mijn spirit op, ascendeerde. Mijn heup was toen ook geheeld.
Ik ervoer Aartsengel Raphaël die nacht die komt als ik de derde keer roep. Het getal drie is zeer belangrijk bij de Ascentie. Aartsengel Raphaël komt naar beneden aan de rechterkant en vraag dan om een healing of zoiets. Hij buigt met zijn handen naar elkaar in een gebed en doet dan zijn werk.
Daarna stijgt hij op aan de linkerkant. Mijn familie thuis vertelde me die dag dat ik persoonlijke pijn transcendeerde in echte compassie voor ons allemaal die verbonden zijn in de laatste handeling die voerde naar mijn ascentie. Als ik die boodschap naar buiten kan brengen is dat waardevol voor me.
Als je dit verwerkt hoop ik dat het komt door de boodschap dat onze compassie voor anderen een deel is van wie we zijn, en essentieel is voor ascentie.
Het snelste wat je nu moet doen is een dagelijkse mantra beoefenen van dankbaarheid voor letterlijk alles. Dat heeft veel tijd nodig! Als je beproefd wordt waar het lijkt dat alles totaal niet op de manier gaat op de weg die jijzelf plande en dat het een grote plaag is, is het belangrijk om te weten dat het werkelijk een test periode voor je is om een plan te hebben, b, c, d, en zo verder.
Met andere woorden, get unstuck! ( raak los, wees niet aangegrepen!) De waarneming van gebeurtenissen gaat snel. Als je eenmaal daar voorbij bent dan komt vergeving op een manier die veel makkelijker is dan ooit eerder! Het is het component van medeleven/compassie die je bereikt die de ascentie inluidt, wat begint met het healen  van je lichaam of van de pijnen waar je al zolang aan gewend bent geraakt en dan kost het je een paar dagen voordat je merkt dat ze verdwenen zijn.

En dan komt de vreugde in je op, op een heel stoffelijke manier. En die houdt nooit op. 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html