Labels

Tuesday, July 15, 2014

08.07.2014 Liefde maakt het Goddelijke Vrouwelijke en -Mannelijke Gelijkwaardig

Kuan Yin (Quan Yin)    Liefde maakt het Goddelijke Vrouwelijke en -Mannelijke Gelijkwaardig.
Ashtar On the Road Teleconferentie op 8 juli 2014   

“Gegroet, Geliefde Mensen, het meest Geliefde, meest Dierbare, en meest geliefde in mijn Hart! Ik ben Kuan Yin en ik heb veel kracht. En ik ben krachtig omdat ik Liefde ben! Ik ben krachtig omdat het de ogen en Hart zijn van Medeleven waarmee ik naar jullie allen kijk en inderdaad, naar de hele Planeet Aarde en het Universum erachter. En het is aan ons om onze Eenheid te vieren dat we hier zijn maar we kijken naar de diverse gebeurtenissen en gedachten en woorden die uit ieder en alle Geliefden straalt op Planeet Aarde.
“En we zien dat er nog grote verschillen bestaan, want niet iedereen is zoals jullie, Geliefden. Niet iedereen begrijpt dat het Liefde is die alles bewerkstelligt wat we hebben voor onze Missies in dit leven samen!
“Alhoewel ik geen leeftijd heb, ben ik in veel levens bij jullie geweest. En ik heb jullie meest schitterende momenten gezien en welke niet zo schitterend helder of stralend waren, maar des ondanks waarvoor jullie net zo waardig voor Liefde, Medeleven en Vergeving waren als op elk ander moment!
“Jullie zijn als kinderen voor mij. Ik ken jullie allemaal! Houd van jullie allen! En het is met een moeder hart dat ik jullie zie. Daarom is er geen behoefte aan vergeving, omdat ik jullie niet beoordeel. Ik heb eindeloze Compassie en Dankbaarheid voor jullie om alle levens te leven die je hier hebt – en op andere plaatsen buiten in de sterren. Jullie schitteren de hele tijd, zelfs als je zelf je Lichten hebt gedempt omdat je in zelf-oordeel zat. En een van de meest blijvende en eeuwige situaties zijn in relaties geweest tussen mannen en vrouwen.
“Als je een plaatje kon maken van het Goddelijke Mannelijke – dat zich heeft uitgedrukt in mannelijke lichamen – als je hen als kleine jongens kon zien, die zich in al die eeuwen afvroegen of hun dorp werd overlopen en dat ze zagen hoe iedereen werd gedood of wreed behandeld op een of andere manier, en zich afvroegen hoe ze zouden opgroeien. Zouden ze dan trotse en moedige krijgers worden om hun dorp te verdedigen of zouden ze dan bang zijn en wegrennen?
“En dat vertaalt zich in de moderne tijd naar de mannelijke vrees om voor zijn familie te zorgen. Mannen leven zeer in hun drie lagere chakra’s omdat ze voelen alsof ze moeten overleven. Het voortplantingsinstinct is sterk bij hen en ze worden aangemoedigd om welke vrees ze maar voelen te onderdrukken of anders te verstikken. Is dat niet zo?
“En zo is het een noodzaak geworden in hun programmering om te heersen, om dominantie te hebben zodat niemand hun autoriteit betwijfelt, minstens alle vrouwen – de vrouwen in hun dorp, de vrouwen in hun eigen families.
“En mannen zijn door grote afstanden gegaan om vrouwen te onderwerpen. Specifiek in de derde wereld landen, zoals jullie die noemen, en soms in zeer economisch rijke landen waar wetten zijn die jullie wreed toeschijnen maar die schijnen te zijn geboren uit noodzaak – ik zal jullie wat Waarheden geven.
“Mohammed heeft nooit verordent dat vrouwen zo wreed moeten worden behandeld, maar net als in de Bijbel zijn zijn leringen gecorrumpeerd. En omdat we daar nu zijn, de Bijbel heeft hetzelfde gedaan met vrouwen, nietwaar?
“En dus hebben mannen grotendeels in het programma gebracht dat ze enigszins superieur zijn, terwijl vrouwen vaak niks anders te doen hadden dan huilen om de condities waarop ze werden onthaald.
“Maar nu schijnt het Licht overal in de wereld! En worden die Waarheden meer en meer zichtbaar. En als ik ‘Waarheden’ zeg, praat ik over het feit dat, ja, jullie kennen die situaties –zelfs van hele landen – waarin geen gelijkheid is.
“Dus hoe wordt die gelijkheid bereikt? NIET DOOR OORLOG! Niet doordat vrouwen zichzelf bewapenen,  krijgers worden en alle mannen doden. Dit wordt bereikt door Liefde ! Het wordt gedaan door Goddelijke Liefde ! En ik zeg jullie dit – er zijn zoveel vrouwen in de Wereld die dit begrijpen – dat het gewoon zo is om die grote Liefde op alle mannen te schijnen en om ze te laten weten dat ze vergeven zijn voor welke houding en programma’s dan ook waar ze nog steeds aan vasthouden, betreffende ongelijkheid van de Goddelijke Vrouwelijken.
“Maar we moeten dieper gaan dan dat! Jullie zullen je herinneren dat je pas gehoord hebt * , en jullie  hebben dit al geweten, dat jullie ook allemaal levens gediend hebben, in mannelijke lichamen. En dus zelfs als jullie misschien, zoals Sekhmet (de Leeuw godin) zegt, ‘brullend’ als een vrouw in dit leven staan, wat dan met andere levens toen je je kasteel wilde onderwerpen, wilde regeren, als mannelijk figuur? Wat in de keren toen jullie, als krijger, door een dorp stormden. Jullie hadden de krijgers verslagen, de jonge mannen uit dat dorp, op het strijdveld, en wie was er nog over? – vrouwen en kinderen en een paar oudere mannen die je zag als vrouwen in mannelijke lichamen omdat ze zwak waren.
“En wie van jullie was niet bezig met verkrachting of tot slaaf maken of met geweld tegen vrouwen? Als je de weg teruggaat kun je dat in je energievelden vinden. WAAROM? Gewoon om het schoon te spoelen, zeg maar, om je liefdevolle Licht erop te laten schijnen en om jezelf te vergeven. Behalve als je jezelf kon vergeven, heb je nog een overblijfsel, misschien van een dergelijk programma. En dat maakt het moeilijk om de Medelevende Waarnemer te zijn in dit leven!
“Sommigen van jullie hebben dit al vergeven. En ik zeg jullie dit. Wees opgeruimd! Wees blij, Geliefden, want de energieën die nu binnenkomen zijn zo hoog van vibratie, zo vol Licht en wij de Mentoren en al jullie Gidsen en het gehele Universum uit de Rijken van Licht, zijn hier met jullie !!!
“En dus gaat het eenvoudig maar om je handen uit te steken en om je Hart te openen en te zeggen: ‘Ik nodig je uit om me op te lichten met alle achterblijvende resten van de ongelijkheidsprogramma’s  van mannelijke en vrouwelijke energieën die misschien ergens verscholen zitten in mijn cirkel van zijn – mijn verleden, in mijn heden, toekomst, in parallelle, dimensionale zelven en in al mijn lichamen zitten’. En voor de meesten van jullie is dat alles dat het nodig heeft.
“Dus zit niet in wanhoop, maar zit liever in een Medelevend Weten! Kijk naar je zelven en alle anderen sedert de tijd begon – de verlaging van de sluiers die op Planeet Aarde plaatsvond – en wees in Medelevende Waarneming. Wees Vergevend, wees in Dank om zover te komen en om in staat te zijn om er door de ogen van Liefde naar te kijken, of je nu in een mannelijk of vrouwelijk lichaam zit op dit moment. Verwelkom deze Vrijheid. Verwelkom het opheffen van dit programma van ongelijkheid ! En als je ziet hoe dit wordt uitgevoerd ergens in de Wereld – als iets voor je staat dat van dien aard is – kijk ernaar met Moed,  maar ook met gelijkheid, en schijn gewoon je LiefdeLicht erop en stuur de boodschap Wereldwijd dat ER NU VERANDERING IS, en dat allen die ervoor kiezen om op het Hoge Pad te zitten welkom zijn om zich bij je te voegen, in Liefdevolle Gelijkheid, tussen de Goddelijke Mannelijke en Goddelijke Vrouwelijke Energieën. En het is allemaal Liefde !!!
“En dus, Geliefde Mensen, is dit mijn boodschap aan jullie. Het is aan jullie om het bijna helemaal of helemaal te accepteren, zoals je wilt. Er is hier geen oordeel. Er is slechts Liefde ! En ik dank jullie dat je bent gekomen om te luisteren, want zoals ik heb gezegd, jullie zijn allen mijn prachtige kinderen, prachtige, prachtige mannen en vrouwen. En jullie Lichten schijnen zo schitterend omdat wij werkelijk Een zijn in onze Liefde, in onze Compassie en in onze Vergeving.
“En dus is er alleen maar overgebleven om te zeggen: ‘Dank jullie!’ Wij gaan tezamen op dit Hoge pad, en ik verwelkom jullie allen om verder met mij te gaan met de anderen die met jullie mee komen, als we doorgaan samen met deze Grote Missie om elkaar te ondersteunen, en door onze steun van jullie in menselijke lichamen. En wij verwelkomen jullie Thuis bij het Licht, waaruit jullie kwamen!
“En zo is het, mijn Geliefde Broeders en Zusters, en zo is het. Namasté! “


* Ashtar's Message to be published next week. Scroll down to audio link here: 

Transcription by Marta.
Given through Susan Leland, July 8, 2014. www.AshtarontheRoad.com

and that no part is altered or deleted.         (Niets is veranderd en niets is weggelaten) 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html