Labels

Saturday, December 29, 2012

27-12-2012 Verlamd Van Verrukking




Liva:  Verlamd van Verrukking                   2012 dec 27
Brief aan Steve Beckow




Steve:  Opnieuw is “Liva’s” belevenis niet een doorslaggevend bewijs, maar het geeft wel de ervaringen mee die sommige mensen hebben. Merk het beeld op van de stad van licht en de pilaren van licht. Dank aan Janis en Marlene.



Voor de conferentie in Sedona werd ik in de nacht gewekt en ontving een telepathische boodschap maar ook een ‘serpentine’ bericht vóór in mijn voorhoofd. Deze boodschap zei dat mijn ware naam Liva was en dat ik uit de Galactische Federatie van Licht kwam.
Ik woonde de conferentie in Sedona bij en Sierra bevestigde dit. Sierra zei ook dat ik uit haar zielengroep kwam en dat we samen op een moederschip werkten. In de week voor 21 december kreeg ik weer een serpentine boodschap die me zei om op 21 dec. alleen te zijn.
Op 19 dec., tijdens mijn jogging in de morgen, zag ik roze wolken aan de hemel. Diezelfde avond reed ik naar mijn dochters huis en merkte dat de hemel een levendig saffierblauwe kleur had en tussen het blauw zat gouden licht.
Toen ik nauwkeuriger keek scheen dit een stad te zijn en vanuit die stad stroomden pilaren van licht. Mijn dochter zag niet wat ik zag. Ik realiseerde me op dat moment dat dit mijn eigen perspectief was. Op 21 dec om 11:20 u in de ochtend zat ik mijn bed te mediteren en een lichtenergie omhulde mij. Ik was ongeveer 20 minuten verlamd. Ik kon mijn armen of benen niet bewegen. Ik zat in verrukking. Ik vroeg: “Is dit Ascentie?” maar ik zat nog in mijn kamer.
De volgende dag was ik weer bezig met mijn ochtend jogging en ik zag prachtige kleuren aan de hemel, levend rood, purper en groen. Ik keek toen naar de zon en er barstten kleuren omheen uit.
Ja, ik denk dat ik in het ascentieproces zit. Ik realiseer me dat ieders ervaring uniek is en zal zijn. Terwijl ik verder ga met denken en mijn vreugde in bedwang te houden zal ik meer zien. Loof de Voornaamste Schepper, we zijn aan het opstijgen. 
Liefde en Licht,    
Liva.



Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html