Labels

Saturday, December 29, 2012

27-12-2012 Een Ascentie Ervaring



Een Ascentie Ervaring - 27 dec. 2012 
Van iemand die D.B. heet, een brief aan Steve Beckow

Bron:
http://aquariuschannelings.com/2012/12/27/an-ascension-experience/#more-16196


Steve: En weer is hier een, geen zeker hard bewijs van een Ascentie belevenis, zoals de schrijver zelf zegt, maar wel heel interessant dus post ik die toch. Toegegeven, ik wacht graag op die harde bewijzen, maar hoe kan ik niet enkele posten die zo bemoedigend zijn voor ons? 

Hi Steve!  


Ik heb nooit eerder commentaar naar je geschreven, maar ik ben een enorme fan van jouw werk en ik dank je zeer voor alles wat je doet!

Ik wilde mijn stuk sturen over wat misschien mijn vroege ascentie is  geweest. Op de avond van Thanksgiving dag(w: dit jaar op 22 november) toen ik ging slapen, voelde ik me plotseling achterover vallen in een voertuig, net als in de film: “Inception”. Toen dit gebeurde voelde ik ook een immense hoeveelheid druk die zich in me en om mijn lichaam heen, opbouwde.

Toen, na wat maar een paar seconden leek te duren, voelde ik dat mijn spirit buitengewoon snel uit mijn lichaam en van de Aarde af schoot in een blauw/purperen lucht. Het voelde echt als een andere dimensie, met volmaakte wolken. Ik schat dat het de 5de dimensie was. Ik zweefde in de lucht, en kon door de lucht vliegen met mijn wil en het voelde geweldig. Ik werd na enkele momenten wakker en was werkelijk verbaasd over wat er net was gebeurd. Ik had wel dromen in het verleden waarin ik ascendeerde met hulp van E.T. en ik heb het Ascentie pad nu al vele jaren gevolgd.

Om eerlijk te zijn, weet ik niet zeker of ik opsteeg, maar ik herinnerde me jouw verklaring erover dat je voelde alsof het een ‘omhoog vliegen’ was en dat dit zeker is wat er gebeurde toen ik wakker was. In de laatste paar dagen, sedert 21 dec, heb ik ook een zacht pulserend masseren  gevoeld van mijn derde oog, maar ook dat ik ontwaakte met pilaren van licht die om me heen waren en mijn cellen met licht vulden.

En ook merkte ik specifiek op 21 dec. dat de muren van mijn huis soms vibreerden, lijkend op de Matrix. Kort na middernacht had ik visioenen van vliegen in de diepe ruimte wat prachtig was maar ook de purperen hemelen op de 5D Aarde, en toen was er een grafisch roman-achtig soort platenboek van mijn vorige levens, dat waarschijnlijk uit de Akasha Records kwam. Ik was in staat om pagina’s om te draaien van dit boek, en om mijn vorige levens te zien in plaatjes en symbolen. Ik heb minstens een keer eerder uit de Akasha getapt, enkele jaren geleden, toen ik president Obama zag als Farao Akhnaton  en een enorme reuzen kristal die ronddraaide. Dit komt deels omdat mijn 3de oog zeer open staat. 

Ik wilde deze verhalen doorgeven om je te bemoedigen dat we inderdaad aan het verschuiven zijn en dat sommigen al geascendeerd zijn, denk ik, mogelijk ik erbij ingesloten. Ik kan in mijn hart soms de innerlijke veranderingen voelen en soms subtiele tekenen dat we middenin enorme veranderingen zitten met Gaia.

Sedert 21 dec. heb ik meer eenheidsbewustzijn gemerkt, en zag hoe wij allemaal worstelen met dezelfde angsten, hoop en wensen. We zijn er heel dichtbij en ik voel heel sterk dat januari 2013 zal beginnen om de grote veranderingen, waar we zo geduldig op hebben gewacht, gaat inluiden! 
In grootste bewondering 
DB 

http://the2012scenario.com/2012/12/possible-ascension-experience/



Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html