Labels

Friday, November 1, 2013

01.11.2013 the Ground Crew


Valerie Donner: the Ground Crew met Saint Germain 

Valerie@thegroundcrew.com 
      
Lieve vrienden van het Licht: 

Goed nieuws!  Mijn poesje Whisper kwam terug!  Nadat ze drie weken spoorloos was verdwenen, op een avond om half elf, terwijl ik zat te mediteren in mijn slaapkamer.  Ik hoorde een grote windvlaag (het was een winderige avond) en toen hoorde ik haar miauwen buiten mijn slaapkamerraam.  Ik ging snel naar de achterdeur en opende die en daar was ze. Zij was mager en haar pels zag er niet goed uit, maar ze was tenminste thuis. Het voelde alsof de natuur spirits haar thuis hadden gebracht. 

Het is echt een magische tijd terwijl die andere dimensies zo dichtbij zijn. De sluiers zijn dunner geworden zodat we beter met de andere rijken kunnen communiceren.  Hebben jullie dat ook gemerkt?

Nog iets magisch gebeurde op zondag met mijn kleindochter Ella. Wij zaten beneden in de stad San Francisco bij die grappige Halloween. Als vierjarige vond zij haar prinsessenjurk prachtig en haar paarse schoentjes die erbij horen.  Op een of andere wijze toen we terug in de auto waren, had zij een van haar schoentjes verloren. Ik was te moe en te hongerig om terug te gaan om hem te zoeken dus dacht ik dat ik wel nieuwe voor haar zou gaan kopen. Zij houdt van die schoentjes.  Nee maar, niet te geloven, toen we terug waren bij haar huis was de andere schoen er ook.  Ik kan niet verklaren hoe dit gebeurde maar kan alleen maar gissen dat het de elfjes of de engelen waren die hem terugbrachten.
Zijn dit soort dingen bij jullie pas geleden ook gebeurd?

Wij leven echt in hogere dimensies. Dingen zijn niet langer meer zoals ze waren. We kunnen het onverwachte verwachten. Als we het oude loslaten en doorgaan om onze vibraties te verhogen dan zullen we meer en meer verbazende verrassingen beleven.

Hebben jullie gemerkt dat meer  geschenken en vermogens naar buiten komen?  Dit is weer een deel van het leven in de hogere dimensies. Het voelt alsof we wachten om onze echt uitgebreide zelf te worden. 

Een Boodschap van St. Germain. 

 Laten we eens zien wat St. Germain ons daarover heeft te vertellen: 

Gegroet, ik ben St. Germain.  Valerie’s kleindochter kreeg haar schoentje terug omdat zij purper droeg, mijn favoriete kleur. De meesten van jullie weten dat purper de hoogste vibratie is en Ella weet dit. Ik veronderstel dat jullie dit ook dragen. 

Kijk naar de hemelen. Zie wat er boven jullie en om jullie heen gebeurt. Er zijn veel mysterieuze gebeurtenissen. De wolken zijn boodschappers en dat zijn ook de planeten. Jullie worden door hen allemaal beïnvloed. 

Ik stel voor dat jullie je lasten verlichten en op regelmatige basis je naar binnen keren. Wat het ook is dat jullie denken dat moet worden gedaan, kan niet zo belangrijk zijn als om te ontdekken wat er in je gebeurt. Dagelijkse meditatie zal je het meest helpen.  Buiten in de natuur zijn zal ook helpen en zo ook het werken met bomen en de Aarde. 

Jullie zullen merken dat je enorm gevoelig wordt.  De afleidingen van de derde dimensie zullen jullie vermoeien dus zal het samengaan met meditatie en de natuur jullie energetisch in balans brengen.

Wij hebben prachtige tijden die voor ons liggen. We kunnen beter met jullie communiceren en samen werken voor jullie ascentie maar ook voor die van de Aarde. Roep mij en de Lichtrijken op telkens als jullie ons nodig hebben. We zullen met jullie zijn.

Ik houd van jullie en zegen jullie. 

Ik Ben St. Germain. 


Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html