Labels

Tuesday, January 20, 2015

Michael Ellegion: Droom op 15 januari 2015

Michael Ellegion:  Droom op 15 januari 2015
Bron: van Michael Ellegion (?)                                                                     


Prachtige, Machtig Visioen Bevestigt Nadering van RV/GCR = de Huidige Wereld her-setting / RV = Her-Evaluatie – Deel dit met Iedereen die je Kent!        

GCR/RV  =  GCR = Global Current Reset       RV = Revaluation
door Michael Ellegion

 Ik moet een heel krachtig en prachtig Visioen delen dat ik de laatste nacht had. (donderdag 15 januari 2015) terwijl mijn partner Laura en ik mediteerden met een ander stel, nauwe vrienden van ons. Ik voel dat dit visioen bedoeld was, door God en de Hogere Licht Krachten om te bevestigen dat de GCR/RV (de huidige setting van deze wereld en haar her-evaluatie) inderdaad op het punt staat te gebeuren en om dit met iedereen te delen.
De “Wetenschap van Manifestatie” is als er genoeg mensen zijn die zich van iets prachtigs en Bekrachtigends voor het bewustzijn van de planeet bewust zijn en zij focussen zich daarop, persoonlijk en collectief. Dit helpt “toe te voegen aan het collectieve planetaire kwantum bewustzijn stuwend veld” dat rond de Aarde is en helpt bij de uiteindelijke Manifestatie.
Ik heb geweten dat de GCR/RV(dus de her-evaluatie) op een bepaald moment zou gebeuren in de nabije toekomst en ben zeer voorzichtig geweest met speculeren over hoe dichtbij het was of op welke datum of in welk tijdsframe het zou gebeuren. Alleen God weet dat. We hebben allemaal zoveel datums en tijden zien komen en gaan. De GCR/RV wordt achter de schermen definitief gepland door de Hogere Licht Krachten en wat Cobra noemt het “Planetaire Bevrijdings Team”, door de Goede Jongens in de krijgsmacht die (wel) namens de Aardse mensheid werken.
Ik heb geweten sedert de vroege jaren 70, direct nadat ik had gekeken naar “The Sting”(film met Paul Newman en Robert Redford) dat het Ashtar Command was betrokken bij wat Ashtar noemde een “Kosmische Sting Operatie” tegen de cabal/illuminati. Dit moest over een aantal jaren en decades uitspelen totdat dit uiteindelijk zou resulteren in dat onze sterren familie in staat was om de mensen van de Aarde te helpen zich los te scheuren uit de negatieve krachten die de mensheid aan het beheersen waren. De Mensheid zal bevrijd worden uit de “economische dienst” om een eerlijk en positief “wereldwijd economisch stelsel” te hebben die het huidige fiat federale reserve stelsel vervangt. Als toevoeging is er een krachtige verschuiving geweest in het planetaire bewustzijn en om voldoende van de massa bevolking  klaar te hebben  om hun welzijn en overvloed te beheren. Dit staat de Bewakers van Aarde’s mensheid, die aan de leiding zijn van de distributie van fondsen en die triljoenen tonnen goud en andere kostbare metalen vertegenwoordigen, om de nieuwe valuta te zullen steunen om de oude los te laten.
In mijn visioen vannacht, zag ik veelvoudige beelden van recente vergaderingen bij de Chinese Draken Ouderen. Ik zweefde boven hen toen zij de laatste besluiten namen om de fondsen vrij te geven die grote rijkdom vertegenwoordigen welke zijn opgeslagen in honderden geheime ondergrondse grotten en opslag faciliteiten.
Ik had een sterk gevoel dat wat ik zag in de laatste paar dagen was gebeurd, of het gebeurde op dat moment waarop ik mijn visioen beleefde.
Wat ik zag was dat de meeste van deze ondergrondse grotten of caverns die onze schat bevatten die “energetisch en vibrationeel” verbonden waren aan bepaalde kristallen en andere unieke alchemie elementen die verbonden waren aan het “planetaire kristal rooster stelsel.” Dit systeem registreert en triggers een soort van “Harmonisch Frequentie Alarm.” Ik hoorde dit duidelijk in mijn visioen. Dit klonk duidelijk voor de eerste keer sedert het was ingesteld eeuwen geleden, het trillingsniveau van Aarde’s menselijk bewustzijn. De fondsen die deze enorme ondergrondse grotten vertegenwoordigden konden niet aan de planeet worden vrijgelaten totdat het bewustzijn niveau was omhoog gegaan en een dergelijk niveau had bereikt wat duidelijk de ontwaakte bereidwilligheid demonstreerde van de mensheid. Deze moest hoog genoeg omhoog gaan, samen met het grootste deel van de cabal die nu wordt verwijderd en/of geneutraliseerd wordt, zodat de grote sommen rijkdom, of liever ‘valuta’ die deze fondsen vertegenwoordigen, ten slotte aan de wereld konden worden vrijgegeven. Totdat  dit specifieke niveau was bereikt was het onmogelijk voor die fondsen om te worden vrijgegeven en beschikbaar te zijn. Het is uiteindelijk lang, na eonen van tijd, dat de Draken Familie van Ouderen ten slotte de fondsen toestaat beschikbaar te worden.
De vorige nacht zag ik, hoorde ik en ervoer ik het “Harmonische Frequentie combinatie slot”, dat werd geactiveerd via het kristal rooster stelsel. In mijn visioen zag ik prachtige, iridescerende(kleurrijke) en briljante Regenboog kleuren. Energielijnen en patronen die zich vormden boven de Aarde tot diep in de grond (“Zo Boven, Zo Beneden”) waar de grotten van rijkdom liggen opgeslagen. Ik hoorde prachtige harmonische “Hemelse Muziek uit de Sferen”, geluiden schoten uit over de hele plek, die voor mij werden gemanifesteerd om te zien, als een krachtige Bevestiging van dit zelden en geschiedenis makend moment. Aarde’s mensheid had inderdaad het over alles heen vibrationele bewustzijnsmoment bereikt dat nodig was voor de Goddelijke Creatie, zodat de fondsen konden worden vrijgegeven en overgebracht naar iedereen die financiële hulp nodig had en fondsen voor menselijke en milieu projecten.
De specifieke kleur patronen en frequentietonen die ik zag en ondergronds beleefde terwijl deze specifieke kristallen werden geactiveerd, voor de eerste keer in de geschiedenis, leken aardig op en plaatje dat Cobra deelde in zijn recente e-mail. Het bevatte een opmerkelijke foto die in New Mexico werd gemaakt en zeldzame regenboog patronen en vormen die zich in de lucht boven de planeet lieten zien. Zie hieronder de aangehechte email van Cobra. Wat ik zag en beleefde, was een ondergronds fenomeen, maar die zich ook direct boven de planeet afspeelde. Ik zag ook belangrijke Raadsvergaderingen aan de gang, van de Elders die spraken en discussieerden en besloten om de fondsen nu aan de wereld vrij te geven.
Ik was overweldigd door de betekenis van wat ik beleefde en zag, van de belangrijkheid om dit met iedereen die ik ken, te delen.
Mensen zijn Ontwaakt op massaal niveau en kijken door de valse vlag leugens heen en zij Bekrachtigen nu zichzelf om meer verantwoordelijkheid te nemen en ze komen te samen op planetaire schaal in solidariteit. Mensen werden geïnspireerd om organisaties en bewegingen te creëren zoals de National Liberty Alliance en de Common Law Grand Juries die nu in alle 50 staten bestaan. NationalLibertyAlliance.org . Binnenkort zal de Common Law Grand Juries de corrupte admiraliteitshoven vervangen. De Common Law Grand Jurie Box overtroeft de stem box. Onze gecombineerde inspanningen en massaal Ontwaken heeft niet alleen deze Activatie toegestaan, maar heeft een collectief Kosmisch Bevel door Hogere Autoriteit gegeven via onze “Kosmische Uitgebreide Families” om en meer en meer achter de schermen tussenbeide te komen. We hebben het toneel voorbereid niet alleen voor de voor de deur staande GCR/RV maar ook voor Disclosure(Onthulling) gevolgd door een open Eerste Contact met onze Sterren Families.
Zoals altijd “Houd je ogen op de Hemelen gericht”, terwijl we wachten op deze komende Gebeurtenissen in de wereld. Veel zegeningen aan jullie allen, en een eind aan de economische slavernij, terwijl we ons voorbereiden om deze Imminente Onbeperkt-Welzijn-Overvloed vieren!
Namaste      Michael   MichaelEllegion.com      206-235-8402


 
 

Cobra Update 1-12-15… “The Return of Light”    “De Terugkeer van Licht”  12 januari 2015 door Cobra, een update.

[Cobra] zegt: de verschijning van Komeet Lovejoy betekent symbolisch dat liefde en vreugde het dualiteitsbewustzijn en de duisternis transformeren die oorspronkelijk kwamen uit het Orion stelsel.  Alle duisternis zal in de Ene worden geabsorbeerd.
“YRFT gaf me een update voor iedereen. Ik vroeg haar naar de regenbogen in de wolken die iedereen had gezien en ik postte foto’s op het internet.  Ik kreeg de vorige week zelf ook een foto van die regenboog wolken. Ze zei: De regenbogen staan op het punt klaar te staan voor de grote show.”
—————————————————
The Return of Light     De Terugkeer van het Licht
Ondanks alle chaos, valse vlaggen en het gevecht tussen diverse Lichtkrijgers en Lichtwerkers is het tijd om dingen in perspectief te plaatsen. We gaan een doorbraak fase in en het Licht keert terug naar planeet Aarde.
Er zijn veel tekenen aan de hemelen die de terugkeer naar het Licht aankondigen.
Komeet Lovejoy is nu naast Orion aan het voorbijgaan, duidelijk zichtbaar aan de avondlucht.
dit betekent symbolisch dat liefde en vreugde het dualiteitsbewustzijn en het duister transformeren die oorspronkelijk komen uit het stelsel van Orion. Alle duisternis zal door de Ene worden geabsorbeerd.


enkele dagen geleden was er een verbazend fenomeen zichtbaar in New Mexico:



Deze prachtige foto laat Parry bogen zien, een ZonnePilaar, een parhelion, een halo en nog vier soorten verschillende bogen, die allemaal zelden atmosferische optische fenomenen op zichzelf zijn, en die verschenen allemaal tegelijkertijd.
Ook waren dit weekend in Duitsland en Zwitserland prachtige gekleurde wolken zichtbaar:




Je kunt meer ervan zien hier:     http://spaceweathergallery.com/
De Doorbraak is dichtbij!   

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html